Stala jsem se kobylou

O šamponu Mane´N Tail jsem se dozvěděla díky portálu vinted. Je to koňský šampon, který má dobré účinky na lidské vlasy, teď je upraven i pro lidi. Nejprve jsem si říkala, že je to zase nějaká americká kravina. Po měsíci jsem znovu narazila na to samé fórum a slečny si ho tam relativně vychvalovaly. Tak jsem si řekla, že obětuji pár korun a zkusím ho. Třeba nebudu mít tak jemné a rozlítané vlasy.
Začnu u parfemace, ta je jemná a příjemná, není z ní cítit příliš chemie. Složení šamponu se mi zdá dobré až na laurethsulfát sodný (používá se jako pěnidlo,je prý karcinogení), ale tuhle látku obsahuje mnoho šamponů. Šampon příliš nepění, takže pro mě to byl relativně nezvyk. Jeho hutnost byla pro mě také nezvyklá.
Po prvním použití jsem cítila jak jsou vlasy o něco hrubší (nejspíš vymytí silikonů). A hlavní je, že  po 14 dnech jsem neměla tolik rozlítané vlasy. A jelikož mám vlnité vlasy od přírody tak je mám i suché a musím říct, že teď mám vlasy i krásně lesklé a pružné. Nějaký zázračný růst jsem nepocítila, ale to mi tolik nevadí, hlavní je, že vlasy jsou teď relativně zdravé a nepřesušené. Ovšem po měsíci jsem ho přestala používat, protože hodně vymývá barvu z vlasů ať už chemii, hennu nebo nebo nějaké přelivy. 


Šampon lze objednat na stránce Farnam, komunikace s obchodem je příjemná.
Máte zkušenosti s koňskými šampony? 

2 komentáře:

  1. Už docela dlouho na nad tímhle šampónem přemýšlím, protože by moje vlasy vážně potřebovaly nějaké zlepšení, co se kvality týče, ale to s tím vymýváním barvy mě teďkom docela odradilo, tak teď teda nevím no. :-D :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Třeba to byl jen můj pocit, ale po každé když jsem se obarvila a používala tenhle šampon strašně rychle se mi vymyla barva, ale je pravda, že základovou jsem měla zrz (několik let) a barvím se teď na hnědo, takže je možné, že to nechce jen tak držet, ale pokud už máš několikrát barvenou na tu samou barvu, tak bych se nebála. :) Co se ozdravení týče, tak ho můžu jen doporučit.

      Vymazat

Děkuji za každý komentář.