Jak oživit linku: Glitter eyeliner

Sleek Glitter Dip It Eyeliner, makeup

Když vyjdu ven a podívám se jak se slečny malují vidím převážně linky a řasenku. Sama takové líčení preferuji nejvíce, protože je jednoduché a rychlé. Musím se, ale přiznat, že občas mě linky omrzí a já úplně z nechutí si udělám linku, protože ve spěchu nestíhám víc. Proto jsem se rozhodla, že budu přidávat inspirace jak oživit nudnou linku. Třeba až se ráno budete líčit tak si vzpomenete na nějaký můj tip. 
Pro dnešek jsem vybrala třpytivou kombinaci od Sleeku.  Podklad jsem měla normálně černé linky a poté jsem na ně nanesla třpytivé linky od Sleek. Zabralo to jen minutu na víc, takže to byla opravdu rychlovka. Nejlepší na tom je, že nemusíte použít tři barvy, ale stačí jen jedna třpytivka a oživíte krásně linky. Mě se to ovšem líbilo v téhle trojkombinaci. Jednoduché, rychlé a efektivní, nemyslíte? 


Linky moc nekryjí, takže pokud nemáte nějaký podklad budou hodně prosvítat, kryjí až ve 2-3 vrstvě. Ovšem, já tyto koupila se záměrem, že tolik nekryjí a můžou se s nimi dělat různé pokusy. Linky na oku dobře schnou a nerozmazávají se. Navíc prodlouží životnost podkladové linky. 
Sleek linky lze zakoupit na e-shopu Pinkpanda.cz


Jak se vám tohle oživení linek líbí? Nosily by jste to?

5 komentářů:

  1. Vypadá to moc hezky, já bych na to nejspíše neměla nervy a ani čas, protože občas jsem ráda, že si vůbec stihnu udělat ty klasické černé linky :-D ale každopádně to vypadá moc hezky a už se těším na další článek o oživení linek! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, děkuji! :) Jsem ráda, že článek uchytil a nezdá se jako zbytečný. Popravdě jsem se bála kritiky, že tohle napadne každého. Ale chci tuhle sérii pojmout spíše inspirativně. :)

      Vymazat
  2. Tak tomu sa hovorí super nápad! Vyzerá to krásne a úplne to oživilo celú linku a nechalo pekne vyniknúť oči

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musím uznat, že to oko krásně projasní a zabere to jen chviličku. :)

      Vymazat
  3. Tá linka vzerá skutočne zaujímavo :) dobrý nápad :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář.