Hnědé metalické líčení/Brown metallic makeup

Většinou bývá zvykem vnitřní koutek oka prozářit, ale řekla jsem si, že takových líčení je tu hafo, proto jsem chtěla zkusit něco trochu jiného než jsem zvyklá. Celé oko jsem zahalila do tmavých odstínů a myslím, že to líčení dostalo takový dramatický nádech, co myslíte? Začaly mě poslední dobou děsně bavit tmavé oči a přiznám se, že je poslední dobou nosím opravdu často a k tomu většinou nude rty, protože nosím hodně šály a tak výrazné rtěnky jsou pro mě trochu nepraktické v tomhle ročním období. 




Mimochodem co říkáte na dlouhé vlasy?

10 komentářů:

  1. hezké líčení, jenom mě v tom videu strašně ruší ta hudba :) a vlasy jsou moc pěkné!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Příště ztlumím trochu tu hudbu, protože ta hudba odstraní šum v pozadí. Každopádně děkuji, moc! :)

      Vymazat
  2. Veľmi ti to pristane a máš krásne tie vlásky. Máš peknú bacuľatú tvár, strašne sa mi to páči, si zlatá. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé strašně jsi mě potěšila, protože se strašně stydím za své baculaté tváře za které bohužel nemůžu.

      Vymazat
  3. Strašně moc ti ty tmavé stíny sluší! :-) Já bych to bohužel nezvládla takhle pěkné nalíčit, protože na líčení oči jsem docela antitalent.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ti moc. :) Je to jen o cviku, kolikrát natočím video tutoriál a potom se o i stydím vydat, protože si uvědomím, že vypadá úplně příšerně. :D

      Vymazat
  4. To líčenie je krásne :3 a máš super vlasy ! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, bohužel já svoje vlasy mám krátké, takže jsem si trochu pomohla příčeskama. :)

      Vymazat
  5. Jéé, tak to je skvělé líčení, možná bych si na něj i troufla. Zbožňuju líčení GetTheLouk, ale netroufám si na ně, tak díky ti za skvělý tutoriál.:)
    Marky > little-me.blog.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. GTL je top, příjemná a umí vysvětlit. :) Pokud vyzkoušíš dej vědět. :)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář.