Táhni zrzko, vítej bruneto



Jo říkáte si: ,,Už zase, pokus s hnědou?'' Jo máte pravdu. Tentokrát jsem sáhla, ale po chemické barvě. No popravdě nejdříve po henně, která mi udělala hezkou hnědou, ale při každém umytí byla více a více zrzavá. Navíc při posledním hennování jsem použila asi moc kávy na ztmavení a vysušilo mi to ošklivě vlasy. Vypadaly hodně poničeně. Počkala jsem tedy 14 dní (jo jenom 14 a vím mohla jsem zezelenat) a šla barvit. Koupila jsem dvě barvy. Obě od Syoss, ale každá v jiném odstínu. Jako základ jsem použila barvu světle hnědou 5-1 (vysvětlení čísel na konci článku) a ledově perleťově plavou 9-5. Ano bylo to moje ,,poprvé''. Hnědou jsem použila celou a blond 1/4 tuby. Udělala jsem to proto, že vím, že mi hnědé barvy chytají často do černa a navíc ta blond je popelavá, takže minimalizuje zlaté odlesky. A protože jsem měla pouhých 14 dní po barvení hennou tak jsem se klepala jako ratlík, abych nebyla vodník. A výsledek je takovýhle. Ano teplé odlesky tam stále jsou, ale jako největší úspěch vidím to, že jsem nezčernala a mám hnědou.


A teď vysvětlení očíslování barev. Ovšem pozor u Palette očíslování platí jenom u řady Salon colors, jinak mají vlastní očíslování. Syoss má také vlastní.

Takže jednoduše řečeno odstín 5.6 je světle hnědá s červenými odlesky, pokud tam budou dvě druhé čísla znamená to, že odlesků tam bude víc např.: 5.56 je světle hnědá s mahagonově červenými odlesky. 
*můžete se setkat s druhým počátečním číslem 0 (např.: 5.05) a to značí intenzivní

Opět si uvedeme příklad. Odstín od Syoss 5.1 bude světle hnědá přirozená (takže bez studeného nebo teplého odlesku). A odstín 4.98 je tmavě hnědá intenzivně čokoládová.
*u barev Syoss se můžete setkat s prvním číslem 10 a mívají ho nejčastěji zesvětlovače


7 komentářů:

  1. Myslím, že to chytlo výborně, moc ti to sluší :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. :) Zatím s barvama od Syoss mám dobré zkušenosti. :)

      Vymazat
  2. Pěkná barva, sluší ti :)
    A o tom číslování barev jsem netušila, to je pro mě novinka! :D

    OdpovědětVymazat
  3. Barva ti moc sluší! :-) A o tom číslování jsem nevěděla, akorát jsem se vždycky zbytečně vztekala, že mi to chytlo do zrzava, takže děkuju! :-)

    Jinak jsem strašně ráda, že jsem našla tvůj blog, sledovala jsem tě kdysi dávno ještě když jsi měla blong na doméně blog.cz a pak jsem tě nějak už nemohla dohledat. Nevím jestli si mě teda pamatuješ měla jsem blog ladyxo.blog.cz a pak inestimable.blog.cz,no každopádně mě to opravdu potěšilo, že jsem tě dneska znovu našla. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Beátko moc dobře si na tebe vzpomínám a jsem ráda, že jsme se znovuobjevili :)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář.