Řekni to rty-Peeling pro vaše rty


I když vám příroda neudělila zrovna perfektně plné rty nezoufejte. Sice s plností vám moc nepomůžu, ale ukážu vám, alespoň jak na krásné rty bez záděrek a loupajících rtů.
Do nedávna jsem sama nepreferovala nějakou speciální péči o rty, protože nebyla potřeba, ale s nasezením prášků, které dehydratují se mi vysušily rty. Denně mi krvácely rty a rtěnka nebyla vůbec k úvahu. Proto jsem začala hledat něco co by mi rty opravdu vylepšilo.

Základ je koupit si nějaký výživný jelení lůj, pokud možno bez barviv a příchutí. Uznávám, příjemně chutnají, ale nemají vysokou hydrataci. Je lepší sáhnout po nějakém suku, ten většinou bývá bez příchutí a hydratace bývají slušné. Příjemné jelení loje jsou i s přísadou aloe vera. V ,,suchém'' období je dobré si rty mazat, alespoň 3 krát denně. V klidovém období stačí jednou za den. A je na vás jestli je namažete ráno nebo večer. Já je radši mažu večer, protože si na rty nanáším silnou vrstvu.

V suchém období nanáším obden na rty arganový olej. V klidovém období ho nanáším jen jednou týdně pro hydrataci a zjemnění vrásek.

Jednou do týdně rtům dopřeji peeling. Je jedno jestli si uděláte domácí nebo ho koupíte. Je mnoho druhů peelingů, můžete dokonce použít i obyčejný peeling určený na pleť, ale s tím musíte zacházet opatrně, zejména musíte dávat pozor aby se nedostal do úst.

Domácí peeling je jednoduchý a vsadím se, že ingredience má doma každý. Poměr je (cukr, káva, arganový/olivový olej, jelení lůj) 2:1:1:1. Peeling můžeme provádět prsty nebo velmi jemným kartáčkem na zuby (nepoužitým), aplikujeme na rty krouživými pohyby.

2 komentáře:

  1. Velice užitečné! Zvlášť s blížící se zimou - i když nevíme, jaká bude,toto se bude hodit!

    czechivy.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to je úžasný ! Asi vím co s načatým včerem!:D pěkný blog:))
    PinkPomegranate

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář.