Štětce


Nedávno jsem se bavila s kamarádkou a zjistila jsem pro mě něco neuvěřitelného. Nepoužívá štětce. Pro mě je to něco neuvěřitelného. Nedokážu si představit nanášet makeup prsty nebo pudr labutěnkou. Štětec je pro mě nedílnou součástí každého dne. Štětce mi přijdou i více hygienické. Do dneška neumím pořádně vyprat labutěnku (ta většinou skončí v koši) nebo beuaty blender. A pokud vyberete kvalitní štětec, tak investujete do něj pouze jednou. 
Štětce na make up/pudr miluju, protože nesnáším zapatlané ruce a navíc se štětec dostane všude a dokonale zapracuje make up do pleti. 
Štětec na tvářenku/bronzer nedokážu si představit, že tvářenku či bronzr nanášela například beauty blenderem. 
Pokud si zvýrazňujete obočí, určitě je dobré mít na to štětec, i když aplikujete barvu tužkou. Obočí se musí ,,učesat''. Máte na výběr dva druhy a to buď zkosený nebo spirálku. Já preferuji zkosený.
A štětců na oči je nespočet, ale pokud začínáte nebo nejste úplný kosmetický šílenec postačí vám základní a blender. 
Štětec na rty moc nepreferuji, ale mám ho doma. Používám ho především na výrazné rtěnky. 

Dokážete si líčení bez štětců představit? 

2 komentáře:

  1. Souhlasím s tebou. Před lety jsem taky nanášela make-up prsty a pudr labutěnkou, ale dnes si to už absolutně nedovedu představit.

    OdpovědětVymazat
  2. ne nedokážu , kdysi mě připadalo divné se líčit štětcem ale teď ? bez štětců ani ránu :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář.