Army makeup



Dneska jsem si do videa přizvala mamku. Mamka původně po mě chtěla hnědé líčení, ale poté jsem jí vysvětlila, že je škoda hnědozelené oči zakrývat v hnědých tónech. A popravdě se zelenou moc nesouhlasila. Tak jsem jí ujistila, že na blondýnkách krásně vynikne tmavě zelená. Mamka byla hned od začátku nejistá, ale poté když jsem začala ,,čarovat'', začala mi dávat za pravdu, že ta zelená vlastně nevypadá tak špatně. Takže blondýnky nebojte se tmavě zelené barvy a i vy ostatní nebojte se trochu experimentovat. A pokud si nejste jisté zeptejte se třeba kamarádky nebo mi pošlete fotku na facebook a já vám ráda poradím.



Jak se vám líčení líbí? Nalíčily by jste se tak? 

3 komentáře:

  1. Zkus se k té tváři chovat trošku jemněji, zbytečně jsi paní vytahovala pleť. A je pravda, že zelené tóny jí sedly pěkně.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář.