Zrzavá či oranžová?


Všimli jste si, že poslední dobou často píšu o vlasech? Ano, přiznávám se, že jsem ráda, že jsem se té tmavé zbavila a už mě snad nechytnou pokusy s hnědou a když, tak poběžím ke kadeřnici. Dnes bych napsala pár řádek o barvě directions.
Barva je z oficiální českého e-shopu. A na výběr máte mezi 34 odstíny všech barev. Být blond tak každý měsíc mám jinou barvu na hlavě. Každopádně já si vybrala odstín Mandarin. Vlasy jsem před tím ještě trochu zesvětlila odbarvovací lázní. Vlasy jsem měla světlejší, ale ne blond, spíše zrzavé a ještě na vlhké vlasy jsem nanesla directions barvu v odstínu Mandarin. Barvu jsem  po pravdě nemíchala s kondicionérem, protože vlasy jsem neměla zcela odbarvené, tak jsem chtěla dosáhnout výrazné měděné barvy. Jak se tvám nový odstín líbí?




5 komentářů:

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  2. Wau, je to nádherná barva! :) Moc ti sluší! :)
    http://lifebysimm.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, jsem strašně ráda, že jsem té barvy docílila doma. :)

      Vymazat
    2. Na to že nejsi kadeřnice to máš nádherné! :)

      Vymazat
  3. hezká barva! :)

    http://gethealthyandfitwithus.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář.