Vlasopéče

Když mi Schwarzkopf poslal na vyzkoušení řadu Million gloss od Gliss Kur, zářila jsem, že mé vlasy budou zářit. Šampon krásně pění a díky kondicionéru mám pocit, že rozčešu i ty své dready po ránu. A lesk? Vydrží po celý den. A řeknu vám jedno malé tajemství. Miluji olejíčky od Schwarzkopfu!

Přeci jenom si vlasy nemyji každý den a někdy jsem prostě černá myška a potřebuji vlasy oživit. V takové situaci sáhnu po got2b sparkling. Vlasy oživí to pár minut a já si můžu zase hrdě vykračovat. 

A jsou dny kdy moje vlasy protestují a řeknou si, že vlny nebudou. V takové chvíli sáhnu po plážové holce (beach girl od Got2b), která mi ty vlny prostě vykouzlí ať vlasy chtějí nebo ne!

No a občas vlasy jsou přejeté jak parním válcem a o po objemu ani stopy. V tom mě vždycky zachrání volumania od Got2b. Jsem po tom jako divoká šelma!


Trpíte také na vlasy bez lesku? Nebo máte s nimi jiný problém a nevíte si s nimi rady? Napiš sem pod komentář a já ti pomůžu vybrat vlasovou péči přímo pro tebe!

7 komentářů:

  1. Já mám problém s mastnými vlasy. Nejhorší je ofina, ta je mastná už za půl dne :-D. Když jsem je měla kratší myla jsem je každý den, protože jsem ten pocit svědící hlavy prostě nesnášela, ale teď už je mám dlouhé a nechce se mi je každý den mokré rozčesávat a fénovat. Navíc mi díky kojení začly masivně vypadávat, takže je nechci trápit každodenním mytím.
    Suchý šampon jsem si koupila od Baley (nechtěla jsem napoprvé vyhazovat hromadu peněz a pak zjistit, že to není pro mě), ale děsně mi vadí ten zápach po nastříkání, který pak cítím celý den.
    Takže nevím, co mám dělat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj ofina je celkově občas zlo, takový problém jsem mívala s rovnou ofinu vlasy vydržely celé nemastné, ale ofina už za půl dne byla mastná, že by se pomalu dalo na ní fritovat.
      Myslím si, že by ti mohl pomoci šampon bez silikonů a na objem od firmy Schwarzkopf ti můžu doporučit tenhle http://www.glisskur.schwarzkopf.cz/glisskur/cz/cz/home/products-solutions/product-lines/ultimate-volume.html mamka má silně se mastící vlasy a tenhle jí opravdu pomohl.
      A dále bych ti doporučila objemový pudr http://www.got2b.schwarzkopf.cz/got2b/cz/cs/home/produkty/powder-ful.html není sice na mastné vlasy, ale vlasy dokáže skvěle pozvednout a načechrat.

      Vymazat
  2. Já zase problém s tím, že se mi strašně třepí konečky a celkově kvalita vlasů je na nic. :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Možná se ti to bude zdát otřepané a milionkrát omílané, ale když si koupíš tuhle řadu http://www.glisskur.schwarzkopf.cz/glisskur/cz/cz/home/products-solutions/product-lines/ultimate-repair.html rozhodně neprohloupíš.
      Fajn je také řada http://www.glisskur.schwarzkopf.cz/glisskur/cz/cz/home/products-solutions/product-lines/ultimate-oil-elixir.html ale pokud máš blond vlasy doporučuji se ho vyhnout pokud nechceš nažloutlý odstín.

      Vymazat
    2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
    3. Z téhle řady jsem zkoušela šampon a musím říct, že takhle se mi vlasy ještě neleskly :D Nevím, jestli využívání jednoho balení šamponu mělo nějaký vliv na kvalitu mých vlasů, ale po umytí byly super. Akorát ten šampon zvláštně voní, moje spolubydlící se ho štítila a jiná kamarádka zas řekla, že voní jak pánský :D

      Vymazat
    4. Jo to já taky hned jak jsem čichla tak si říkám, zajímavá vůně, ale nějak mi nevadila. :)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář.