Luxury


Ano opět jsem ryšavá. A testovala jsem nové výrobky od MUA. A musím říct, že jsem byla velmi mile překvapena. Jako vždy bylo něco dobré a něco horší, ale musím uznat, že z ničeho jsem nebyla vyloženě zklamaná. 

Použila jsem tyto produkty:
tvář-make-up cover odst.208, MUA mozaikový bronzer, kompaktní pudr all about matt
oči-MUA zapečené oční stíny trio odst.legendary, Dermacol ultra black dipliner black sensation, L´Oreál volume million lashes, 
rty-MUA luxe velvet lip lacquer odst. Funk

4 komentáře:

  1. Máš velmi hezkou barvu na vlasech :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, je to barva Directions odstín Mandarin. :)

      Vymazat
  2. No, kdo tady má co povídat o kráse! :D *= reakce na koment... :D

    Ty kočko moje, moc ti to sluší! :))
    Zrz, zdar! :D **

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj,

    pozývam Ťa ku mne na blog , kde práve prebieha GA o pekné ceny- kozmetika+šperk:)

    http://petra-justbeauty.blogspot.sk/2014/08/giveaway-nr2.html

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář.