,,Lázeň'' pro vlasy

odbarvovací lázeň
V minulém článku jsem informovala jak jsem si barvila vlasy na ,,hnědo''. V dnešním článku bude něco málo o zesvětlování vlasů pomocí odbarvovací lázně. Tu mi poradila jedna holka, když jsem postla na facebook fotku s odkazem na článek. Něco málo jsem si o tom přečetla (všeho moc škodí, že?).
Potřebujete jenom pár věcí: Odbarvovací prášek, peroxid vodíku 6%, šampon, požadovanou barvu
Postup je jednoduchý. Odbarvovací prášek, peroxid vodíku a šampon smícháme v poměru 1:3:3. A naneseme na vlasy (já vlasy rozdělila do 3 sekcí a barvila je postupně od zdola, poté rukama vlasy promasírovala jako když si myji hlavu šamponem). Přesný čas jak dlouho nechat směs na hlavě vám neřeknu, musíte si to prostě kontrolovat sami. Ovšem maximální doba 60 minut. 

A takhle to dopadlo u mě po 60 minutách a po nanesení barevného šamponu (15 minut).
odbarvovací lázeň postup

Já myslím, že to dopadlo velice dobře. Černou jsem stáhla a to považuji za velký úspěch. Navíc mi odbarvovací lázeň ani nijak výrazně neponičila vlasy. Takže je to šetrnější způsob jak se zbavit barvy než čisté odbarvování peroxidem. 

Máte zkušenosti s odbarvovací lázní? 

6 komentářů:

  1. Zkušenosti nemám, dokonce bych možná řekla, že o lázni slyším poprvé, ale výsledky jsou perfektní! :) Děkuju za radu! :)

    http://my-little-boring-me.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. A to jsem myslela, že vím o vlasech všecko, ale o tý lázni slyším poprvý:O :D Fajn výsledek:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také jsem z něj byla překvapená. :) Stáhlo to tu tmavou docela dost.

      Vymazat
    2. Netty asi vyučená nejsi co ? ....

      Vymazat
  3. Ahojky, mám dotaz:) Nanášela jsi to na mokré, nebo suché vlasy? Asi blbej dotaz, ale radši se ptám :D Děkuji!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravim, muzete nanaset jak na mokre,tak na suche,ale lepsi na suche.. ;-) Jinak ja davam: odbarvovaci prasek,peroxid vodiku 6%, sampon,regenerace a voda. Vse smicham ve stejnem pomeru ( 1:1:1:1:1) ,, :-)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář.