Hokus pokus, tříhlavý bobkus

Je to tak 14 dní co jsem se rozhodla jít na hnědo, ale co se ovšem nestalo. Ano, zajisté chytlo mi to do černa, já myslela, že se asi zblázním. Už jsem přemýšlela i o ostříhání vlasů, ale to bych asi obrečela ještě více. 
Proto jsem řekla, že zkusím to trochu zesvětlit, protože hůř to dopadnout už stejnak nemůže. Koupila jsem barvu o L´Oreál Préférence odstín. 6.35. S Préférence mám dobré zkušenosti. Proto jsem sáhla po stejné značce. Věděla jsem, že černou nestáhnu úplně. Počítala jsem s tím, ale doufala jsem v trochu jiné odlesky. Musím uznat, že barva mi o pár odstínů vlasy zesvětlila, za což jsem strašně ráda. Ale popravdě doufám, že mi ta barva ještě hodně zesvětlá. Tmavá ke mně prostě nejde.

Balení obsahuje 4 věci. Zleva oxidační činidlo, barvu, kondicionér pro udržení barvy a černé rukavice. Musím říct, že balení L´Oreál prostě umí. Rukavice jsou dělané na dámské ruce, takže žádné ty hnusné velké igelitové rukavice nečekejte. Čekejte krásné, malé a černé. 
Jak vidíte vlasy mi to opravdu trochu zesvětlilo. A hlavně mi to sjednotilo barvu. Příště už budu vědět, že mám vždy koupit o 2-3 odstíny světlejší barvu, jinak budu mít opět černé vlasy. 

Nakonec jsem ještě konečky vzala fialovou křídou na vlasy od značky Colorsmash. Natočila jsem i na to video, pokud si vzpomínáte. Vlasy jsou matné, kvůli křídě jinak jsou lesklé. 

Máte nějaké rady na zesvětlení vlasů? 


2 komentáře:

  1. Já myslím, že ti to sluší. :)

    OdpovědětVymazat
  2. me se to taky libi, i kdyz ta fialova moc ne. a to oboci je podle me taky trosku moc vyrazne :) ale i tak jsi krasna :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář.