DM box


Pokud sledujete na facebooku stránku dm drogerie markt Česká republika mohli jste se všimnout soutěže o DM box, která probíhala zhruba měsíc. Každý třetí přihlášený měl štěstí. Byla jsem moc ráda, že i já jsem patřila mezi tyto šťastlivce.


V DM boxu jsem našla Sun dance, je to tónovací fluid s ochranným faktorem 30. Zubní pastu Colgate, která je mou oblíbenou. Sprchový gel od Dermacolu aroma ritual s vůní rebarbory a jahod. Šampon na vlasy od Balea, je to šampon, který je určený přímo na léto. Tělové mléko od Garnier Oil Beauty, na to jsem osobně hodně zvědavá. Deodorant v krému od Rexona. Lak na nehty od Rimmel 60 seconds odst. 323 don´t be shy. Mimo jiné jsem tam našla vzorečky od Schwarzkopf essence Ultime, Weledy a Ria tampons. 

4 komentáře:

  1. Tak to jsem nějak zaspala, sakra :D
    Parádička ten box :)

    OdpovědětVymazat
  2. Mě to bohužel nevyšlo, samé lepší věci :o/

    OdpovědětVymazat
  3. Škoda, že jsem o tom nevěděla. Všechny tyto produkty by se mi hodily. :/

    OdpovědětVymazat
  4. Parádny je :) Ja sa teším na ten svoj, ktorý som akurát vyhrala môžem si poň ísť 15. :3

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář.