Svěží jarní makeup/Fresh spring makeup



 Ester miluje tyrkysovou a zelenou, tak mě napadlo co takhle z toho udělat nějaké jarní líčení? A jo docela byl to dobrý nápad. Líčení je trochu odvážnější, alespoň na Sušické poměry, ale proč nebýt trochu výstřední? Doufám, že se líčení líbilo a povíte mi na něj svůj názor. 


Produkty, které jsem použila: E.L.F. krycí tyčinka odst. ivory, primer smíchaný s korektorem E.L.F, Rimmel wake me up odst. 100 ivory, E.L.F. krycí tyčinka odst. toffee, Alverde cream to powder rouge odst. 20winter rose, Essence all about matt, Essence white kajal pencil, paletka 120 očních stínů (aukro), Miss Sporty , Lóreál paris color riche hnědá kajalová tužka, Loreál volume million lashes, E.L.F. lipstick odst. Flirtatious

4 komentáře:

  1. Moc krásné jarní barvičky, moc se ti to povedlo :)

    OdpovědětVymazat
  2. Líčení se mi líbí, slečně sluší, ale ke mně by se nehodilo :)

    OdpovědětVymazat
  3. Baví tě to, dělej to, co tě baví, ale tohle je vážně velkej zmatek. Ale tady nikdo neříká, že to má být profesionální, takže naprosto v pořádku. :) Pokud můžu poradit, tak vychytej ty štětce, někdy jsem moc nechápala, že jsi na danou věc použila právě ten a ten. A taky to vypadá, že jsi na model hrozně "hrubá", při téhle práci je potřeba hodně citu a zpevněná ruka, lomcovala jí místy hlava. :D Úpravu obočí jsem taky moc nepochopila, neudělala jsi s ním vlastně nic. Nezlob se na mě :) Plně podporuju, co děláš a hlavně podporuju koníčky lidí, ale tady je třeba toho ještě hodně a hodně vychytat. Ale věřím, že to bude lepší a lepší. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za názor. Každý takový názor mě posouvá v před a vím co zlepšit do příště. :)
      Já trochu bojovala hlavně s kamerou, abych se jí nepletla do cesty, takže proto jsem i hrubší a štětce držím jak prase kost. :D

      Vymazat

Děkuji za každý komentář.