Smokey eyes

Smokey eyes
Miluju tmavé oči a po každé, když si je mohu ,,obléci'' jsem šťastná. Protože konečně moje oči vyniknou. Miluju kouřové líčení, které ukončím bronzerem, který poté nanesu i na tváře, celkově to líčení spojí. Rty mám ráda výrazné, ale se suchými rty vytáhnout tmavou rtěnku není moc dobré, proto jsem zvolila  přirozenou rtěnku. Navíc k šatům, které jsem zvolila vypadala dokonale. Co vy a kouřovky?

Smokey eyes
Produkty, které jsem použila:
make up, rimmel match perfection, bronzer L´oreál paris, rozjasňovač ultraflesh shinebox, černá tužka na oči E.L.F., černé oční stíny paletka 120 stínů, tekuté oční linky Dermacol ultra black, řasenka Oriflame, hnědá řasenka E.L.F. (použita na obočí), rtěnka L´Oreál Natural odst. 254 kiss&blush

2 komentáře:

  1. mne sa to velmi paci, no zial sama si to tak pekne urobit neviem :(
    btw mas krasnu plet, ja pouzivam ten isty makeup a vobec nekryje a som z toho celkom nestastna

    OdpovědětVymazat
  2. Tohle ti moc sluší.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář.