Rain spring


Je tu jaro, konečně i nám na Šumavě krásně rozkvétají stromy. Deprimovalo mě, že v Praze i v Plzni mají rozkeětlé stromy a na Šumavě nekvete skoro nic. Přesto, že kvetou stromy a je příjemně občas sprchne, takže to ještě nebylo na sukni a ani šaty. Po prvé jsem vzala na sebe ombre kalhoty, které jsem si vyrobila. A navíc mě pohltila taková ta romantická nálada a měla jsem chuť na růžové tričko. Sáčko jsem votočila. A boty jsou ještě po mamce.Uschly jste tento rok nebo jste byly políbené? Já úspěšně uschla!



14 komentářů:

  1. Krásné fotky! :) Já taky úspěšně uschla. :D :/

    OdpovědětVymazat
  2. jééj tie nohavice sú perfektné :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ten outfit je krásný, moc ti to sluší ;) Já jsem letos neuschla :)

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkný outfit a přímo nádherné jarní pozadí ! :) Jestli máš čas,byla bych ráda,kdyby si se podívala na můj nový blog:) http://stylebyjussie.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Sluší ti to! A ten deštník je super :)

    OdpovědětVymazat
  6. ten outfit je fakt moc hezky, ta bundicka je uzasna. a ten destnik taky :) :)

    OdpovědětVymazat
  7. Jak jsi prosím tě vyrobila ty kalhoty? Nemáš někde nějaký návod? Mám doma šedé kalhoty na kterých se mi časem vyrýsovaly jakési fleky, nespíš byly špatně obarvené, tak jsem je zkoušela obarvit na černo, ale fleky to nepřekrylo, tak ted nevím co s nimi. uvažuju že bych je zas nějak zesvětlila savem, ale nevím moc jak na to, nikdy jsem to nezkoušela...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vyrobila jsem je pomocí sava a rozprašovače. Do rozprašovače jsem nalila savo a postupně je barvila. Začala jsem od zdola a použila nejvíce sava a poté jsem začala rozprašovat z větší a větší dálky, aby to utvořilo ombre efekt. Doporučuji poté vyprat. :)
      Mě se právě také udělaly fleky, které nevím jak vznikly. :)

      Vymazat
    2. Super díky za typ, myslím, že v létě budu mít příležitost to vyzkoušet :) Ředila jsi savo vodou, nebo prostě jen samotné?

      Vymazat
  8. strašně moc Ti to sluší, májová romantika ♥
    sáčko a kalhoty jsou top!
    Já byla políbena pod fotkou, počítá se to?

    OdpovědětVymazat
  9. to sačko je perfektnééé už dlho také zháňam... aká značka ja ne ňom?

    OdpovědětVymazat
  10. Tenhle styl ti hrozne slusi :-) vypadas v nem vazne uzasne a je to idealni kdyz ma clovek tu romantickou naladu...

    OdpovědětVymazat
  11. Přesně takovýhle deštník sháním..:) Sluší ti to :) Máš hezký blog! Stala jsem se pravidelnou čtenářkou a byla bych moc ráda, kdyby ses také stala pravidelnou čtenářkou u mě na blogu :)

    Corculum♥

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář.