Matná za každé situace?

Essence all about matt!

Je to už dávno co jsem koupila něco od Essence. Proto jsem si řekla, že koupím minimálně jednu věc. Nakonec to jako vždy neskončilo jednou věcí, ale o tom až někdy jindy. Každý si chválí ten jejich transparentní pudr, tak jsem si řekla proč ho za tu cenu nevyzkoušet. Doposud jsem používala pudr od E.L.F. Za čas jsem začala toužit po transparentním, ale ne sypkým. Řekněme, že jsem poněkud nešikovná a asi by byl pudr všude jinde jen ne na obličeji.

Nejdříve jsem měla strach, že budu vypadat jako kokainová královna. Nakonec mě mile překvapil. Nezvýrazňuje ani chloupky na obličeji co oceňuji asi ze všeho nejvíce. Dokáže zmatnit i ten nejlesklejší make up. Je snad jasné, že krycí schopnosti nemá žádné. Ale miluji jeho univerzalitu, fixaci a nesnáším na něm jeho výdrž.
Essence all about matt!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář.