Rty jako z reklamy


Která z nás by netoužila po rtech jako mají slečny z reklamy? A když toho docílíme rtěnka vydrží sotva hodinu a poté musíme kontrolovat jak se rtěnka vytrácí. Vždycky jsem hledala lásku, která vydrží alespoň 3 hodiny bez hnutí a to i když piju nebo jím. Hlavně když fotím slečny. Přeci jenom mají žízeň nebo si často olizují rty a takové focení není na hodinku. Takže jsem vytáhla můj arsenál do boje a rozhodla jsem se takovou rtěnku ,,vyrobit''.










































1. Rty ošetříme balzámem.
2. Po 5 minutách setřeme zbytky balzámu kapesníčkem.
3. Rty vykreslíme stejným nebo podobným odstínem rtěnky, který budeme nanášet.
4. Naneseme rtěnku.
5. Rty vykreslíme stínem ve stejné nebo podobné barvě jako je rtěnka.

6 komentářů:

  1. Super návod, mě rtěnky nikdy moc dlouho nevydrží takže tohle určitě vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
  2. me by spis zajimalo, jak to delas, ze mas tak krasne bile zuby? :D :) :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musím si je třikrát denně čistit (používám pasty od Colgate) a dva krát denně si je vyplachuji ústní vodou. Ale podle mě za to také může tahle červená, ,,bělí'' zuby. :)

      Vymazat
    2. me spis prijde, ze cervena zuby zluti :D ale mas fakt krasne bile zuby :)

      Vymazat
  3. Super vychytávka a krásná barva rtěnky! :)
    mszarofka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář.