Polka dot pants





boty/???(votocvohoz), kalhoty/R-ping jeans, tričko/Atmosphere, kabát/New Yorker, psaníčko/Gionni

Dnes jsem měla chuť se obléknout do romantického stylu, z kterého je už vycítit jaro (hodinu na to napadal sníh). Proto jsem zvolila světle růžové tričko s límečkem, mimochodem v poslední době jsem si oblíbila límečky. To uvidíte sami na mnoho outfitech. Jasná volba padla i na kalhoty, tyhle puntíkaté mě dostaly do kolen na poprvé co jsem je uviděla. Bylo mi jasné, že je musím mít. Ovšem horší to bylo s boty. Mám si vzít tenisky? Podpatky? Jarní kontíčkovou? Baleríny? Nakonec volba padla na zlaté baleríny, které jsou do špičky. Vím, že mnohé z vás je neocení (jako celá moje rodina), ale myslím si, že na jaro a léto budou úžasné a hlavně nepřehlédnutelné. Přesto, že jsem chtěla, aby z outfitu sršelo jaro, na sako bylo poměrně ještě chladno. 

2 komentáře:

  1. Ty kalhoty jsou bezvadný. Jinak volba balerín byla skvělá. Líbí se mi to))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář.