Hedvábné vlasy

Jako malé štěně jsem měla vlasy pod zadek. Měla jsem je krásné, husté, vlnité. Poté začala éra mikáda a s tím přišla mnohem větší starost. Dlouhé jsem mohla dát do culíku a moc neřešit jejich tvar. S krátkými jsem to musela řešit každý den. Pořídila jsem si první žehličku a začala vlasy narovnávat. Netrvalo to dlouho a mé vlasy začaly být suché a lámající. Po nějakém čase mi začaly vlasy vypadávat. Neřešila jsem to jak vypadají hlavně ať jsou rovné. Je to tak rok a půl co se mi zastesklo po dlouhých vlasech a začala jsem si děsně uvědomovat jak hnusně vypadají. A konečně jsem dostala rozum a přestala jsem je žehlit a začala starat se o ně. Přesto, že se jim věnuji trpím suchými koncemi. Myslím si, že to také zapříčinilo chemické barvení.
Na Vánoce mi Schwarzkopf poslal balíček a já jsem se mu moc nevěnovala, protože jsem byla v nemocnici a řešila si svoje věci. Je to měsíc co jsem se vrátila a při stěhování jsem narazila na záhadný sprej od Schwarzkopf. Hm, čtu hár repajr. A rozmýšlím se zda ho zkusím či ne. Po jednom střiku do vzduchu jsem poznala jeho úchvatnou vůni, která mě vlastně přinutila si ho nastříkat do vlasů. Hned po prvním užití se vlasy skvěle rozčesaly a byly takové hladké. Je to teď 3 týdny co ho používám pravidelně dvakrát denně před každým rozčesáním a vlasy jsou mnohem hebčí než bývaly, skvěle se rozčesávají a hlavně voní i přes to, že nanáším masku z býčího spermatu. Co mě trochu mrzí je, že mi rychle ubývá, protože s ním rozčesávám i clip in vlasy. Ještě jsem balení nevypotřebovala, ale rozmýšlím se jestli ho koupit znovu nebo zkusit nějakou jinou novinku pro mé vlasy, když tenhle sprej mi tak vyhovuje.
Uvědomujete si kvalitu svých vlasů nebo jen koukáte na jejich vzhled?

5 komentářů:

  1. Tak tos měla štěstí, žes je měla takové..já mám s dlouhými hrozné starosti a někdy te zoufalství přemýšlím, že si dám mikádo. :D Co se týče vlasů, tak na to, kolik a co všechno jsem jim provedla jsou ok. Akorát jsou suché a furt zacuchané..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dřív ano, ale jak mile jsem je ostříhala. Vypadají tak jak vypadají. :D
      Ty se hlavně nestříhej máš úžasné vlasy! :)

      Vymazat
  2. S těmi clip-iny vypadáš moc hezky (na té černobílé fotce z Instagramu ;) Tenhle sprej jsem měla přes nějakou dobou taky, ale moc mi nevyhovoval. Vlasy jsem po něm hebčí neměla, spíš mi je víc zacuchal a nevím proč :( A taky mi rychle ubýval :(

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, taky jsem ho měla a byl skvělý. Jak říkáš, vlasy se po něm dobře rozčesávaly a fakt hezky voněly. A dlouho. Teď mám od stejné značky Ultimate Oil Repair pro velmi namáhané a lámající se vlasy. Má v sobě nějaké zlatavé částice, což vypadá úžasně a jak se to nasříká na vlasy, tak jsou takové třpytivé :-D. A zastane stejnou práci jak tenhle. Takže pokud hledáš něco dalšího, zkus tohle.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář.