Nákupy, kam na ně?

Znám jen pár dívek co nesnáší nákupy, ale většina z nich jsou shopaholičky stejně jako já. Ovšem jsem student a nemůžu si moc vyskakovat a musím hodně koukat na cenu. Proto mě napadlo udělat tento článek kde nakupuji a kterým obchodům se vyhýbám obloukem. Zmíním tu kamenné tak i internetové obchody.

Už zná asi každý. Je to skvělí internetový portál kde můžete, prodat, koupit nebo vyměnit věci, které nenosíte za ty co chcete. Občas opravdu musíte hledat, ale dají se tam najít opravdové skvosty, které  uživatelka neměla ani jednou na sobě. Naposledy jsem tam koupila boty na platformě z Alda za pár korun. Pokud hledáte šperky koukněte k Puzetce, scháníte snad neobyčejné oblečení namrkněte k Exoticat, u Anetky najdete jenom skvosty.

Second hand
Někdo k nim má odpor jiný je zbožňuje, ale je pravda, že když něco hledám nejdřív si u nás zajdu do 3 skvělých second handů a povětšinou to tam i najdu. 

New Yorker
Sportovnější oblečení nakupuji právě tam. Vždy tam seženu domácí úbor nebo kraťasy sportovnějšího střihu. Naposled jsem tam koupila kabát, který byl ve slevě, chápejte nechat ho tam by byl hřích.

Camaieu
Šály, čepice, rukavice se nejlíp nakoupí tam. Občas i nějaká ta kolekce triček je úžasná.

Potřebujete doplňky a v obchodech nejsou? Podívejte se určitě k Evině na e-shop. Náramky, náušnice, náhrdelníky a doplňky do vlasů seženu jedině tam. Navíc si můžete k tomu přibalit i něco kosmetického, to já ráda. :3

Když procházím kolem H&M musím se mu vyhýbat obloukem nebo bych odešla s třemi narvanýma taškami k puknutí. A jak mile vidím C&A každý ode mě odchází, protože já jsem tam schopná strávit 3 hodiny než si vyzkouším a najdu to pravé. 

Máte oblíbené obchody?

12 komentářů:

  1. Já mám hrozně ráda Choies.com :)

    OdpovědětVymazat
  2. New Yorker je skvělý, když mají slevy! Bráchovi jsem tam koupila skvelé bermudy za 29Kč (původní cena asi 369Kč) :D

    OdpovědětVymazat
  3. Do jakých secondhandu b sušici chodíš? Respektive kde jsou?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chodím do Slunečnice (vedle madam Čokolády), do anglického na proti lékárně a do toho jak je naproti Mc Vítka.

      Vymazat
  4. Je fakt, že když se chce člověk obléknout opravdu originálně a nemá prachy na šití na míru apod., nejlepší je second hand. Stačí nějaká ta ruční úprava a pak se ti nestane, že bys potkala někoho ve stejném :)) A občas tam jde najít exkluzivní kousky :) A nejen v čechách, second handy a nejen ty s oblečením letí všude, teď jsem osobně vyzkoušela takové nakupování v Norsku a faktem je, že kdo hledá, najde :)

    OdpovědětVymazat
  5. Souhlasím,mě ale vždy trvá v každém obchodě než si vyberu:D pak na mě akorát každý divně kouká:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně kolikrát na mě koukají jak kdybych kradla. :D

      Vymazat
  6. Musím říct, že letos mě dostaly výprodeje v Camaieu. Za celkem dobré peníze jsem sehnala pár pěkných kousků. Největší radost mám k nádherného jarního kabátku za 500, už se těším až ho vytáhnu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také jsem na ně koukala, bohužel mě nesedly. :(

      Vymazat
    2. Škoda, kabátky a sáčka měly opravdu skvělé :)

      Vymazat
  7. U mě jediě ebay ebay ebay..! ale teda je fakt,že nevím,jak je to s českým,ten anglický funguje skvěle.

    OdpovědětVymazat
  8. Záleží na tom, kolik mám třeba u sebe peněz, nebo co nakupuji. Když se mi prostě něco líbí, a mám na to, tak je mi prakticky jedno, z kterého obchodu to je. :)
    Renny.;)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář.