Den samopéče

Málo která z nás má dokonalou pleť. Tím teď nikoho nechci urazit, ale je vždy co vylepšit. Svou dokonalou masku nebo kombinaci hledáme věčně a přemýšlíme jak a co změnit, aby se pleť vylepšila. 
Já netrpím na akné, ale na póry jak vrata a na mastnou pokožku, ovšem zjistila jsem když jí dopřávám hydrataci mastnota ustupuje a člověk by řekl, že to bude naopak. 

Ale Evina z fashiontasteshop mi nabídla jestli nechci zrecenzovat nějakou masku. Výběr jsem nechala plně na ní, přeci jenom ona pracuje s e-shopem a měla by vědět co by mohlo padnout. Poslala mi masku od Misha. Z počátku, když jsem uviděla, že obsahuje aloe vera měla jsem strach z lepivosti. Aloe vera je lepkavá a trochu mi zapáchá. Při rozbalení mě čekalo milé překvapení, vybafla na mě příjemná vůně. Maska krásně chladila i když jsem jí měla v pokoji. Má se nechat 20 minut na obličeji a ke konci jí rozmasírovat do pokožky. A moje pleť? Moje pleť je krásně jemná, póry nejsou tolik viditelné a začervenání kůže mi zmizelo. Navíc se cítím odpočatá a příjemně naladěná. 

Jaký problém s pletí máte vy?

11 komentářů:

  1. Já bohužel trpím trošku na akné, ale snažím se toho zbavit. Jinak u mě póry jsou strašně viditelné, tak se zkusím podívat po této masce :)
    http://katerinazuzanakova.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Mám opačný problém, sušší pleť. Ale koupila jsem si dražší krém, tak doufám, že při pravidelném čištění a hydrataci se to zlepší :) Každopádně si myslím, že je lepší do pečující kosmetiky investovat :))
    http://lakomanie.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. to hlavne ta aloe, ma hodne lecivych ucinku :)

    OdpovědětVymazat
  4. Střih té plátýnkové masky se mi moc nelíbí, raději bych uvítala celý pokrytý nos, než např. víčka :D
    Já mám pleť smíšenou a na čele a bradě mám takové nevyřešitelné hrbolky/pidi pupínečky/kopečky mazu a nos a bradu mi trápí černé tečky :( Občas se mi vyrojí i pupínek a nedá se říct, že o svou pleť pečuji nějak kvalitně, spíš na ni kašlu, což bych opravdu neměla O:)

    OdpovědětVymazat
  5. Já se právě bála používat svůj hydratační krém, zčásti kvůli tomu, že se bojím, aby mi póry nenaskočily ještě víc..no,ale každopádně to zkusím:)

    OdpovědětVymazat
  6. Ahojky chtěla bych se te jen na něco zeptat... :D :D Chtěla bych se tě zeptat jestli nemáš zkušnosti s make-upem, popřípadě s korektorem a pudrem od Miss Sporty na problematickou pleť. Mám docela problematickou pleť a jelikož jsem ještě make-up svůj nikdy neměla tak bych si chtěla nějaký koupit. Nejsem moc náročná, chtěla bych nějaký levný make-up, který aspoň trošilinku zakryje moje akné :) Pokud ale znáš nějaký lepší make-up, který není moc drahý tak mi kdyžtak určo napiš :) Děkujuuuu moc :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj :)
      s make upem miss sporty mám zkušenosti i s korektorem. Řeknu ti upřímně mě nenadchl. Ovšem korektor i pudr jsou dobré. Jako tvůj první make up bych doporučila: essence pěnový make up nebo Gabriella Salvete make-up Excellent High Cover

      Vymazat
  7. All these pretty pictures! You are so pretty! Lets follow each other! Follow me on GFC and I will follow back!
    xoxo
    http://szepsegpotty.blogspot.sk/
    https://www.facebook.com/szepsegpotty
    http://instagram.com/livi20

    OdpovědětVymazat
  8. Tento typ masky nemám v oblibě, ale aloe vera je poklad.

    www.missalexy.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Mne trápí černé tečky a dosti výrazné žilky pod očima (vypadá to jako, když mám kruhy či když jsem dostala pěstí).. :D

    OdpovědětVymazat
  10. Andi, co se stalo s tebou a Petrem? :/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář.