Ultraflesh shinebox

Přiznám se nikdy jsem moc nedávala na kouzlo rozjasňovačů, vždy mi přišlo, že vypadám jako Edvard Cullen.
Nakonec mi byla poslána od strawberrynet paletka rozjasňovačů než jsem to otevřela měla jsem popravdě strach, že budu jak ze Stmívání. Ovšem většina stínů je krémových, takže aplikace je jednoduchá a zvládne jí každý i prstem, což oceňuji pro snadnou a rychlou aplikaci. Každý si v paletce vybere odstín, který mu sedne.

Anyplace
Je teplý příjemný odstín, který pleť rozzáří a dodá ji svěží vzhled. Samotný rozjasňovač drží relativně špatně. Pokud, ale pod něj nanesete bázi nebo krém drží skvěle. Je to jediný práškový rozjasňovač v balení. Je jemně mletý a zapráší při styku s štětcem

Anywhere
Krásný odstín champange, hodí se opravdu kamkoliv. Je decentní a hned si ho nevšimnete. Až po chvíli se všímavý člověk všimne, že vlastně máte rozjasňovač. Na holý make up je skvělý. Jeho konszistence je máslová a drží dobře.

Anythere
Tenhle krasavec se mi nechtěl vůbec upravit do jeho reální barvy. Nakonec jsem se k němu lehce přiblížila, ale žádná sláva. Doopravdy vypadá jako růžové zlato, který vypadá nad lícními kostmi dokonale. Rozzáří krásně obličej a jeho výdrž je dobrá. 

Nude
Přirozený odstín s podtónem do růžova, který se třpytí asi ze všeho nejvíce. A výdrž je opravdu dlouhá, ale první minutku si musíte dávat pozor, aby jste ho neobtiskli nikam mimo.

Secret
Je klasický rozjasňovač. Je ve stříbrném odstínu a hodí se pod obočí a na zvýraznění drobných míst. Výdrž je též skvělá. 


2 komentáře:

  1. nikdy jsem moc nrchapala,k cemu ty rozjasnovace jsou...:D prijde mi to zbytecny...ale moc pekny clanek,dala sis s.nim.praci:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je dobrý, když má hodně matnou pleť nebo prostě pleť bez života (šedou, nevýraznou a málo kontur).

      Vymazat

Děkuji za každý komentář.