Pacifikace ofiny


Jsou to dva dny co jsem si ostříhala ofinu. Už mě nebavila dlouhá patka, která nešla bez žehličky nebo kulmy spacifikovat. Nebavil mě stále stejný vzhled. Proto jsem využila mé nové kadeřnické nůžky, které jsem si objednala z internetu. Ofinu jsem šmikla nechala jsem si jí delší, kdyby něco tak půjdu do patky. Naštěstí se vyvedla. Nevím zda mi sedne, ale já jsem spokojená se změnou. Ovšem pokud máte ofinu využíváte často různé laky, tužidla, atd.. Já jsem konečně využila dárek od Taftu (děkuji!).

1. krok
a) Ofinu narovnám hřebenem a lehce ztužím. Pokud chcete rovnou ofinu znovu učešeme do rovna necháme lehce oschnout a můžeme připnout na stranu.
b) Ofinu narovnám hřebenem a lehce ztužím. Pro nadýchaný vzhled vložím pod ofinu velkou natáčku nebo nějaký oválný tvar (větší velikosti). Upevním a nechám uschnout. Po sundání roličky rozčešu a případně ofinu doupravím žehličkou.
c) Ofinu narovnám a lehce ztužím. Poté přes kulatý kartáč vyfoukám. Ofina je poté krásně nadýchaná a lehce podtočená. Opět doporučuji použít větší kartáč.

2. krok
Vlasy rozčešu a případně doupravím žehličkou a zalakuji lakem od Taft. Proč zrovna od Taft? Krásně voní a nelepí vlasy.

Výsledek:
Vlevo: roličkou, vpravo: žehličkou

Ofina mi vydrží celý den bez podnatáčení žehličkou, kulmou či bez lakování. Máte ofinu a bojujete s ní?

2 komentáře:

  1. jej pristane ti to.. ja by som ofinku mala kludne aj teraz, dakedy som si ju davala strihat, strašne sa mi to paci.. ale nikdy mi normalne nestala..bud sa mi toacila bud na jednu alebo druhu stranu inokedy pre isotu na obidve..tak aj ked som si vyzehlila, potom sa zmastili vlasy.. a proste iba same problemy.. teraz som si nechala ofinu dorast a dufam ze doriastie ostatne vlays čím skor :D

    OdpovědětVymazat
  2. Ofinka je super! Já se o ní teda ale nijak "nestarám", normálně se vyfoukám a zdar!:D:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář.