Jen pro super ženy

Neznám slečnu či ženu co by nechtěla vonět po celý den. Navíc tyto tělová mléka Playboy vydrží na kůži minimálně 15 hodin, takže opravdu nepřestanete vonět ani v práci, ve škole nebo na procházce. Co se mi na nich líbí nejvíce? Jejich hydratace (nejste potom mastné jak kus škvarku) a nenásilná vůně, určitě každého z vás potěší, že je na výběr sladší i jemnější vůně.
Tímto bych chtěla poděkovat serveru blogerky.cz za poskytnutí výrobků (a protože nevyšla soutěž kterou jsem pořádala já s jednou facebookovou stránkou s vlasy tak vyjde soutěž o krémy, kterou budu pořádat pro jistotu čistě já. Tak proto sledujte blog a facebook.)

Pokud milujete vůni vanilky tak jako já, tohle tělové mléko je přímo pro Vás! Voní lehce a svěže, je to trochu sladší vůně, ale žádná slaďárna! Hydratuje ze všech nejlépe a schne rychle. 

Že milujete vůni rozkvetlých pivoněk? Tak určitě očuchejte tohle tělové mléko. Při namazání budete vonět jako čerstvě rozkvetlá pivoňka, která volá čuchni si ke mně. Tuhle vůni bych spíše přiřadila k romantičkám. Hydratace skvělá, ale nehydratuje jako ostatní hned až po chvilce je cítit zjemnění kůže. Schne rychle a vůně je velmi nenásilná a příjemná pro čich.

Že milujete slaďárny? I Playboy s vámi počítal. Těšíte se na léto kvůli sladkým jahodám? Nečekejte na ně až do léta. Radši se poohlédněte po tomto tělovém mléku. Hydratace je velmi dobrá a schne dobře. Jeho vůně vydrží ze všech nejdéle.

5 komentářů:

  1. Mmm, ten tvůj popis mlék mě navnadil tolik, že jsem až skoro myslela, že tu vůni ucítím z monitoru! :D
    Můžu je v drogerii zkusit ovonět, ale asi do nich nezainvestuju, protože postrádám disciplínu pro pravidelné mazání a doma mám asi ještě pět balení dalších tělových mlék :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Můžeš zkusit štěstí v soutěži. :)

      Vymazat
  2. Mm musí to být pěkně vonavé. A jak to je nafocené:)♥

    OdpovědětVymazat
  3. Zkoušela jsem zatím jen sprchové gely, ale myslím, že i tělová mléka bych mohla vyzkoušet :) Popsalas je skvěle :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Škoda, že si nemůžete k nim čichnout přes článek. :D :3

      Vymazat

Děkuji za každý komentář.