Tekutá láska

Ahoj moje milé dámy
Už nějaký čas tu melu o arganovém oleji, ale ještě jsem nikdy nesepsala na něj recenzi a to vám pořád říkám, že je to tekuté zlato, atd..  Protože investice do arganového oleje docela velká (i když vám lahvička vydrží dlouho, takže cena se poté vrátí) a nejdřív jsem se říkala jestli opravdu do něj mám jít, protože původní cena toho to 100% arganového oleje 400 Kč + poštovné ze slovenska. Ovšem díky slevovému portálu pepa.cz byl myslím, že okolo 350 Kč, což je relativně pozitivní cena a začala jsem o tom hodně přemýšlet. Nedalo mi to spát. Až ráno jsem se probudila a sedla k pc a objednala ho. Na olejíček jsem čekala poměrně dlouho. Firma mi olejíček poslala asi 3. den a trvalo to celkem týden než mi přišel. Zbytek dní strávil někde na ČP, která ho tam držela zuby nehty.



Při rozbalení jsem si řekla, že je poměrně velký a smradlavý. Ten puch byl ze začátku opravdu silný a při každém olejování hára jsem skoro bulela, že smrdím jak grilovaný ořech. Naštěstí, když jsem to s ním nepřehnala aróma do rána vypršelo. Ovšem když mi ruka ujela musela jsem vlasy smotat do drdolu (protože byly mastné a načíchlé).  Zhruba po měsíci jsem se naučila jak ho správně používat kolik kapek mi stačí do délek vlasů a jak nejlépe ho aplikovat. Vlasy se mi konečně začaly posilovat a cítila jsem jak se mi zpevňují a rychleji rostly. Ráda si z něj dělám zábaly, dám arganáče dvakrát tolik a zabalím vlasy do igelitu a třeba do čepice nebo ručníku (já používám čepici, protože s tím spím) a ráno opláchnu vlažnou vodou. Vlasy jsou poté jako znovu zrozené. Jednou jsem arganový olej ráno zažehlila do vlasů (na suchých vlasech) a vlasy byly hned takové jiné, zdály se zdravější a ne tolik vysušené.

Poté jsem objevila jeho další schopnost. Ne, že umí léčit vlasy, ale dokáže krásně zregenerovat suchou kůži a dokáže zastavit drobné krvácení (říznutí od žiletky). Dokáže po holení minimalizovat zarůstající chloupky. Rty vyživí jako žádné jiné mazadlo na pusu.

Má aplikace:
Vlasy (nad prsa): 3-4 kapky do vlhkých vlasů
Noha: 2 kapky zředěné s 3-4 kapky vody
Rty: 1 kapka

Občas mi štve jeho dávkování, ale kvůli tomu zlatu co je vevnitř to přetrpím, prostě láska na první dotyk a nenávist na první čich. Používáte ho? Máte s ním zkušenosti?

8 komentářů:

  1. o tomhle přípravku slyším poprvé, ale zní to moc dobře, sama potřebuji posílit vlasy, tak tohle vypadá jako dobrá věcička :-)
    ChickWithKick and her life

    OdpovědětVymazat
  2. Tyjo tak to mi připadá lepší kokosový olej, který je mnoohem levnější, ale co já vím:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám ho v plánu vyzkoušet. :) A uvidím a určitě to porovnám. :)

      Vymazat
  3. Vypadá zajímavě :) Možná vyzkouším :D

    OdpovědětVymazat
  4. Je to nějaký speciální na vlasy, nebo běžný na pleť? :)

    OdpovědětVymazat
  5. Arganovy olej je to nejlepsi na roztrepene konecky, na zadery na prstech, na mastnou plet, proste na vsechno:-) Pouzivam ho asi rok, mela sem ruzne znacky jako Primavera nebo Nobilis, ale vsechny tak specificky intenzivne smrdi-jako po kozach nebo co:) Ve vlasech jsem to citila i po nekolikatem umyti. Pred mesicem jsem si koupila olej Arganeol a ten voni jen jemnounce po oriskach, sem z nej fakt nadsena. A prodavaji ho s kapatkem, takze se fajn nanasi.
    Jo a jeste jeden zpusob pouziti - pridavam si tak 5 kapek do vany, kdyz se koupu - kuze pak na tele neni vubec vysusena.
    At zije arganovy olej:)
    Gabi

    OdpovědětVymazat
  6. Já mám taky Arganeol, četla jsem na něj pochvalné recenze ( hlavně že nesmrdí ) a konečně KONEČNĚ mi rostou zdravé nehty. Po třech týdnech večerní aplikace se mi nehty netřepí a nelámou, kůžička je krásně vyživená. Paráda :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář.