Zebří dírka

Ne nebojte se nebudeme se bavit o zebří kadící dirce, ale o  piercingu přesněji o roztahování ucha. Nejsem zrovna ideální příklad jak roztahovat ucho, protože mé ucho je poněkud flexibilní a roztahuje se rychle. Roztahovala jsem vždy v teplé vodě, kdy je ucho měkké jako obláček. Plug mám ze stránky www.piercingate.cz


1. den
Uchem jsem protáhla bez problémů 4 mm. Ucho i roztahovák jsem si namazala arganovým olejem a šlo to jako po másle.

2. den
Do ucha jsem dala druhý roztahovák o trochu větší, který ucho roztáhne na 5 mm. Jenže večer se mi stala nemilá příhoda. Při mém šikovném svlékání ze svetru jsem si zadrhla roztahovák do vlákna svetru a já prudce škubla. Ucho jsem si natrhla, ne moc, ale přece. Takže ještě večer jsem to desinfikovala, mazala a dávala do ucha roztahovák 6 mm, abych zastavila krvácení. Po hodině jsem vyndala roztahovák a opět vyčistila ucho. Tentokrát jsem šla spát bez roztahováku.

3. den
Jsem se ráno docela lekla jestli je to ucho mé nebo mi tam narostlo prasečí ouško. Bylo oteklé a všude byl strup. Ovšem zachovala jsem paniku. Zaskákala jsem si na místě a zadupala poté sem si strup opatrně odstranila a ucho vydesinfikovala. Do ucha jsem nic nedávala.

4. den
Ucho se relativně hojí dobře. Po krvi ani stopa. Do ucha dávám roztahovák 7 mm, který tam jaksi plandá, ale přesto nechci tam dávat 8 mm.

5. den
Ucho jsem desinfikovala a roztahovák jsem nechala na 7 mm.

6. den
Ucho vypadá relativně hezky. Proto si dovolím dát do něj 8 mm, který protočím celý, takže se rozhodnu si tam dát plug. Šla jsem si umýt hlavu a při tom jsem si napařila ucho. Poté jsem do ucha dala plug, který jsem si namazala tekutým zlatem.

Vím, celý ten proces byl rychlý jenže do ucha to klouzalo samo. A poté mi už roztahováky z ucha vypadávaly a mě to jednoduše štvalo. Vím, že možná budu mít nepravidelnou díru.
Druhou plánuji roztahovat pomaleji a hlavně vyberu si roztahováky, které se tolik nazadrhávají. Znáte nějakou slečnu co dělá hezké roztahováky z fima? Jestli ano pošlete odkaz do komentářů a já stránku připíši sem do toho článku. :)

Kde najdeš roztahováky?
www.piercingate.czwww.roztahovaky.pridejse.cz,

12 komentářů:

  1. wow :) to šlo opravdu rychle :D ti závidím :) asi se do toho znovu taky pustím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S tou druhou je to už těžší. :/

      Vymazat
    2. To moc dobře znám :-) opatrně :-) nevím jestli si viděla jak dopadlo moje ucho jednou :-)

      Vymazat
    3. Jojo viděla. :D No budu opatrnější, doufám, že si ho nenatrhnu. :D

      Vymazat
  2. Vypadá to moc hezky,já jsem spíš na ty falešný,protože mi stačilo,jak moje uši zvládaly obyčejný propíchnutí direk:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já 2 dírky na jednom uchu jsem snášela dobře, ta 3 mi hnisala. :/ Navíc mám křivě píchlé dírky, takže to bylo docela vtipný roztahovat. :D

      Vymazat
  3. Tyjo :O :O :O Já jen musím valit oči! :D To máš opravdu rychlé! Já to ale dělám s trpělivostí, nerada bych si uhnala blow out nebo natržené ucho, moje ouška rozhodně nejsou tak flexibilní :)

    OdpovědětVymazat
  4. woow tak to ti závidím já roztahuji asi měsíc a mám teprv 2,5 mm .. musím pomalu protože když jsem se tam slažila narvat 4 mm tak jsem si ho pěkně natrhla :D ..

    OdpovědětVymazat
  5. Závidím ti, že to tvé ucho snáší tak dobře a že už máš plug, já jsem se sekla na 4mm a jakmile tam zkouším dát 6mm tak to děsně bolí, ale nenapadlo mě, ucho napařit, určitě to zkusím a třeba ten plug také budu mít už do týdne :) Skvělý článek, který mi určitě pomůže! :) Jinak jsem se ještě chtěla zeptat, čím desinfikuješ? :) A jestli hodně vadí když já si to nedesinfikuji :) Děkuji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevadí, že to nedesinfikuješ. Já to desinfikuji desinfekcí, která se jmenuje Cutasept F.
      A určitě to zkus pod teplou vodou, třeba když se koupeš. Ucho je poté vláčné. :)

      Vymazat
  6. Závist :D Já vychytávám všechno špatné, co se při roztahování může stát :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář.