Rockové líčení/Rock makeup

Jednou takhle večer vymýšlím líčení a sáhnu po barvách po kterých obvykle moc nešahám. Doposud byla pro mě zlatá tabu. Vždycky mě otravovala jedna věc a to, že při líčení zlatá strašně práší a opadává na celý obličej. Poté mi napadlo co, když dám podkladovou bázi a štětec navlhčím biodermou? Jo přesně tohle je ta kombinace co přilepí stíny na oko a drží tam dokud je neodlíčíte (dokonce ani při líčení neopadávají). Takže jsem v klidu mohla líčit bez jakékoliv lepenky či lepítek. 

Korektor jsem si zakoupila v E.L.F. musím uznat, že krytí má celkem slušné, ale zdá se mi, že mi vysušuje pokožku (ten světlý). Make up je od rimmel london, já jsem si koupila pouze tester, abych věděla jaký odstín mi sedí. Konturování jsem provedla také tyčinkou od E.L.F. (tmavou). K líčení jsem použila paletku 120 stínů, která umožňuje tolik variací v líčení, že to není ani možné, mám tam barvy, které jsem ještě nikdy nepoužila. Což je nevýhoda velké paletky. Tužku jsem použila od Essence a použila jsem i gelové linky od nich. Řasy jsem zakoupila na rychlo u vietnamců, ale lepidlo jsem použila od E.L.F. na to jejich lepidlo nemám odvahu. Řasenku Volume Million Lashes mám od L´oreálu. Rtěnku jsem zakoupila v Dermacolu a je to ten nejtmavší odstín. 

Jak se vám líčení líbí?

13 komentářů:

  1. SKvělý a moc ti sluší!:)Nos ho častěji!:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že bych se dala na dráhu rockerky? :D

      Vymazat
    2. Opravdu ti to moc sluší... mohla bys být rockerkou. :-)

      Vymazat
  2. tiež suhlasím, kludne si takéto líčenie možeš robiť aj častejšie, pristane ti :)

    OdpovědětVymazat
  3. Fakt super, sluší :), doslova vraždíš pohledem. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, máš moc pěkný blog. Chci se zeptat jestli by ses chtěla navzájem odebírat ? :) Dej mi vedět na blog do komentářů.
    Můj blog zde http://lucieglam.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Odvážné, ale krásné líčení. Jinak se mi líbí tvoje vlasy :) :P

    OdpovědětVymazat
  6. Už jsem to viděla u tebe ve druhém videu....ty kontury. Nechci tě urazit, ale spíš poradit, neber to prosím špatně. Každý se líčí jinak, každému se líbí něco jiného, ale podle mě kontura nepatří až ke koutku rtů, kam ji opravdu aplikuješ. Vypadá to zle...Pak ses to snažila rozblendit tím stipple brushem...ale...ne, možná jsem jen perfekcionistka! :D ale konturuju klientky s úplně stejným produktem a musím říct, že ho miluju.

    OdpovědětVymazat
  7. Koukám, že nejsem jediná koho líčení dokáže naprosto změnit. Sama jsem podobná bledulka jako ty a klidně bych do takového "tvrdšího" líčení šla.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář.