Červená jede

Ahoj holky,
dnešní článek píšu z pohodlí nemocnice. Jo dostalo mě to. Tak, že až přijedu domů budu mít rozvrh na natáčení videí a článcích, hodně si jich tu před dělám a doma jenom vyfotím a potom už bude plynulá publikace. No konec plánování a vrhneme se na dnešní wishlist. Opět jsem se nechala malinko inspirovat blogerkou. Protože na tento měsíc vybrali hezké šaty, které se skvěle kombinují. A napadlo mě spoustu kombinací, ale nejvíce se mi zalíbila červená kombinace. 


V hlavní roli jsou Ellos černé šaty, které jsou ze stilago. Světe div se nemám žádný křivák! Červené doplňky jsou mým snem, bohužel, když najdu boty v červené nemohu najít stejný odstín šály a psaníčka. Červený lak a rtěnka je základem. :)
Líbí se vám tenhle stvoření wishlist? Nebo tohle můžete brát spíše jako inspiraci. 

Pokud víte kde něco z tohohle nakoupit budu moc ráda, když mi dáte vědět do komentářů. 



2 komentáře:

  1. Červená podle mě je teď hodně v modě a často se nosí.
    Tobě by určitě slušela,už to vidím :D

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezké:) já červenou miluju:) ale ne každý ji umí nosit, aby nevypadala lacině:) já na podzim volím radši bordó třeba:))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář.