Weekday look

Vymyslela jsem si nový projekt, který jsem ještě neviděla u žádné blogerky. Je pravda, že navštěvuji především fashion blogerky, takže je možné, že tento projekt už existuje. Mě to ovšem přišel jako dobrý nápad vám ukázat jak se líčím přes pracovní týden (proto weekday).


Od tohoto projektu si slibuji, že se začnu více líčit a udělám si rovnou ráno více času na sebe i když se chystám do školy.
Přemýšlím o světlejší hnědé, ale nevím zda se do toho pustit nebo ne. 

Follow us

11 komentářů:

  1. ahoj ja bych ji nechala a nebo dat do cervena a treba nejakej prouzek a pak nejak se na licit a budes vypadat skvele a nebo skus treba do cerna a nebo blond ale hneda k tobe nejde pavla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za radu. Bohužel má barva vlasů je tm. hnědá. Se zrzavou jsem spokojená jenom vždycky přemýšlím jestli by mě náhodou jiná neslušela více. :)

      Vymazat
  2. Ahoj :-) Chtěla bych tě pozvat na svůj blog http://bafcoolture.blogspot.cz/, kde probíhá hlasování s malou soutěží, tak jestli chceš, budu ráda , když se přidáš :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj...chci se tě zeptat na tvé obočí.To máš barvu nebo pernament?=)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, mé obočí si každý den líčím pomocí krycí tyčinky od e.l.f. (nejtmavší odstín) a poté ho ještě zafixuji hnědým až trochu do měděna očním stínem. :)

      Vymazat
  4. Myslela jsem si že se líčíš víc extravagantně :D. Chtěla jsem se zeptat. Chci se obarvit na červeno, ale chci aby ta červená byla vidět jen na světle nebo na sluníčku. Už jsem to u někoho viděla, ale nevím jak toho docílit. Děkuji

    OdpovědětVymazat
  5. Si krásná nerieš nijakú zmenu :) líčka nech ťa netrápia ,podstatné je,že sa usmievaš :)

    OdpovědětVymazat
  6. nádherná! :)

    http://fashionandbeautybylm.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  7. Máš hezkou barvu a objem, ale jinak máš těch vlasů nějak málo podle toho copánku.. :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám je hodně sestříhané, takže to také dělá své. :)

      Vymazat
  8. Barva vlasu se mi moc libi, nechala bych je prodlouzit, narust a pak je svazovala do copu, s tvariskama neres nic,pac jsi krasna is nimi

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář.