Piercing

Přemýšlíte o piercingu, ale nejste si jisté jestli do něj jít? Tak si dneska něco trochu napíšeme na téma piercing a vše kolem toho. Přeci jenom o tom trochu vím, protože jsem sama měla piercing, ale o tom se ještě rozepíšu dole.



Piercing není jako tetování na vždy. Takže když se vám po čase přestane líbit můžete ho vyndat. Obvykle po něm zůstává malá jizvička, která není patrná na první pohled. Každý se hojí jinak a je proto možné, že nebudete mít žádnou jizvičku. 
Pokud po piercingu toužíte a vybíráte místo, měli by jste se zamyslet nad zdravotním stavem. Já často chodím na rentgeny plic, proto je lepší si nedávat do téhle oblasti žádné piercingy a microdermály, často mám rýmu a zánět dýchacích cest, proto radši nebudu zkoušet ani piercing do nosu, do rtu a do jazyka. Když jste si to vyjasnili, sepište si místa kam to přichází k úvahu. 
Už jste se rozhodli a vyhledali si na internetu, že si to dívčiny píchají sami. Teď se rozmýšlíte jestli zajít kvůli tomu k doktorovi nebo jestli píchnout sama. Domácí piercing vypadá jednoduše, ale může být i nebezpečný naše tělo je propletené nervy a žílami a není zrovna příjemné si píchnout do nervu. Po domácku vytvořený piercing má větší šanci, že se zanítí, i když jste sebevíc opatrné může se tam něco dostat. Je to o náhodě. Pokud vám to píchne doktor máte jistotu, že do nervu se netrefí. Navíc pokud se vám piercing zanítí může k tomu doktorovi přijít a on vám to bezplatně vyčistí. To samé je u tatéra. Já jsem si nechala píchnout pupík u chirurga, ale píchnul mi to jen za kůžičku, takže po dvou rocích sám vypadl. To samé se stalo sousedce. Ovšem kamarádka, která byla u tatéra je nesmírně spokojená, protože jí to tatér píchnul dále, takže se jí to ani nehne. 
Péče o samotný piercing není složitá. Jen musíte dodržet pár pravidel, který vám řekne doktor nebo si je vygooglíte. Je to skoro u všech piercingů stejné. Dvakrát denně mazat framykoinem a co nejméně (zezačátku) máčit ve vodě. Proto je lepší si ho nechat udělat na podzim/zima/jaro. 
Teď už víte čím si to mazat jak vybrat místo na vpich, ale kde vybrat piercing? Můžete se podívat do klenotnictví, kde většinou nemají takový výběr různých piercingů a většina těch paní neznají ani název piercingů. Pokud chcete mít na nakupování a prohlížení piercingů čas a pohodu lehněte si do postele a vybírejte na internetu. Velký výběr má piercing shop www.piercingate.cz. Najdete tam piercingy všeho druhu, od piercingu do pupíku a jazyka, přes tunely do ucha, falešné piercingy, až po náušnice a dokonce i ozdoby na telefon, které mi přijdou roztomilé. 

Pokud vám rodiče nechtějí povolit piercing, v obchodu naleznete sekci, která prodává falešné plugy, roztahováky a dokonce i falešný piercing na magnet, což mi přijde skvělé, protože si můžete koupit falešný a vyzkoušet různá místa kam umístit piercing.
Já jsem se rozhodla, že se dám na dráhu plugů. Vše budu pečlivě dokumentovat. :)

4 komentáře:

  1. No mne sa tie tunely ale vôbec nepáčia... ja mám pirsing teda az sa to pirsingom da nazvat :D ale len prepichnuté uši.. mala som dalsie dve dierky, ale jedna sa mi trochu tazko hojila, tak som si nausnicu vybrala a nechala zarast..tak mi ostala len jedna dierky. :D
    inak by som chcela velmi do jazyka, ale strašne sa bojím :D

    OdpovědětVymazat
  2. "Dvakrát denně mazat framykoinem" ...tak trošku s tím nesouhlasím..přece jenom Framykoin je antibiotikum, tak proč jej používat..pokud to není vážně nutné ;)
    Jinak u tebe si plugy nedokáži představit..seděl by mi u tebe piercing v pupíku nebo medusa :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teď když nad tím přemýšlím máš pravdu. Já jsem jenom papouškovala to co mi říkal chirurg, když jsem byla na pupíku. :)

      Vymazat
  3. Já si chci piercing do pupiku, ale mám hroznej strach. Jak z bolesti, tak z toho, aby se to nehojilo šíleně dlouho nebo s tím nebyly nějaké komplikace. Ale hrozně se mi líbí, takže asi budu muset konečně překonat strach a jít si to nechat propíchnout ! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář.