Péče o vlasy podzim/zima

Možná si říkáte: ,,V čem jako má být péče o vlasy jiná než jaro/léto?" Péče v těchto chladných měsících je více než důležitá. Přiznejme si to nežijeme někde v Africe a teploty padají pod bod mrazu. A trápí jak naší pleť tak naše vlasy. S rozdílem, že pleť nás umí alarmovat (hrubostí hroší kůže, pálením), ale konečky a kořínky vlasů nás tolik neupozorní.

Mazat, mazat, mazat! 
Kdo maže ten jede! Ne dobře to jsem přehnala, nepokoušíme se o žádný wet look, ale péče o konečky je důležitá. Vlasy se v zimě vysuší stejně rychle jako voda na Sahaře. Doporučuji masky a olejíčky. 
Co používám já? 100% Arganový olej. Používám jako bezoplachovou péči na konečky (protože nepoužívám péče se silikony). Večer na vlasy nanesu 4-6 kapek arganového oleje, rozčešu je, zatočím a vložím pod čepici na 1 hodinu. Je dobré arganový olej zahřát působí rychleji a vlasy po něm nejsou mastné. Mám vyzkoušený Gliss Kur ultimate repair olejíček a také mi velice pomohl.


Chránit
Znáte ochranu na vlasy? Ano je to čepice. V mrazu je důležité chránit kořínky. 

Mokrá škeble nikdy!
Myslím, že tohle je více než zřejmé, že v zimě se s mokrou hlavou nechodí ven. (Správně by se nemělo ani v létě)

Co nejméně tepelně upravovat vlasy
Mám na mysli žehličky a kulmy. V zimě jsou vlasy náchylnější k lámání a nedrží většinou tvar. Takže sebevětší snahy jsou celkem k ničemu. 

Pelíchání
K podzimu prostě patří. Bojovat proti němu můžeme např.: Bioharem či Schauma s Fyto-kofeinem. Schaumu používám jako druhý ošetřující šampon a jsem s ní spokojená. Vlasy vypadávají daleko méně.


Děláte něco pro své vlasy?

Follow us

13 komentářů:

  1. Díky stránce DlouheVlasy.cz mám doma kvanta vlasové kosmetiky, ale poslední dobou mě to investování už moc nebaví :( :D Nicméně kvůli téhle stránce jsem zjistila mnoho dobrých informací :)
    Olejíček Gliss Kur teď dopoužívávám, ale znovu si ho nekoupím, moc mě nenadchnul, pořídila jsem si olejíček od Baley, kde je také arganový olej, sice někde na konci složení, ale je :D
    Biohar si už také nikdy nedám na pokožku hlavy, dostala jsem z něj seboroickou dermatitidu, šampon proti vypadávání vlasů mám nejraději Alpecin double effect, ale i C1 je dobrý :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. C1 mám také ráda, ale tmavly mi po něm vlasy. Určitě dej potom vědět jak dopadl ten olejíček od Baley. Asi budu na tu stránku koukat častěji, abych byla v obraze. :)

      Vymazat
    2. Já jsem žádné tmavnutí nezpozorovala, ale zase by mi to ani nevadilo, protože doposud jsem se barvila pouze na tmavější hnědou :)
      Balea olejíček - mně tedy vyhovuje, krásně mi voní, navíc balení 100ml za 100Kč je výhodné, Gliss Kur má 75ml a jiné patlaninky mívají i 30ml ^__^ Já ho do vlasů dávám víc - třeba i 5 - 6 pumpnutí na všechny vlasy (nanáším jen na konečky a trochu výš) a krásně se vsákne, vyživí a zjemní vlasy. Prozatím jsem s ním hodně spokojená, pokud bys hledala více recenzí, tak určitě pohledej na beauty blozích nebo přes Google :) Celá řada je vhodná také na vypadávající vlasy :)

      Vymazat
    3. Při příští návštěvě DM pokouknu po Balee. Děkuji za tip. :)

      Vymazat
  2. REGENERAČNÍ EXPRES BALZÁM ULTIMATE OIL ELIXIR co si o nem myslíš? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kamarádka ho má a vlasy se jí jak zázrakem zlepšily. :)

      Vymazat
    2. já ho nemůžu používat, páč mě po něm hodně svědí hlava :( a taky se mi rychleji mastí vlasy :(

      Vymazat
  3. https://scontent-a-lhr.xx.fbcdn.net/hphotos-frc1/1069304_721969857817622_942547990_n.jpg

    ahoj :) v čem to děláš že tam eš dvakrát :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, dělala jsem to v gimpu (převrátila jednu fotku) a slepila ji v picmonkey.com :)

      Vymazat
  4. Já teď opět začínám o vlasy pečovat :). Měla jsem je krátké, tak jsem to moc neřešila a teď už jsou delší, tak chci, aby vypadaly krásně :)

    Zapoj se do soutěže o skvělé ceny na mém blogu :)
    http://talktomymoustache.blogspot.cz/2013/10/giveaway-kasiopea.html

    OdpovědětVymazat
  5. Super blog! Nechceš se vzájemně sledovat? Byla bych moc ráda!:)

    vik-ladyla.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. som to otvorila, lebo som videla tú fľaštičku, ktorá nám leží v skrinke v kúpeľni. asi by ma nenapadlo si to dať na vlasy, ale cež prázdniny sa často nudím, takže to možno vyskúšam :) a práveže mám pocit, že mi vlasy vypadávali viac na konci augusta ako teraz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář.