Modřiny/Bruises

Na poslední chvíli jste se dozvěděli o Halloweenským večírku, ale vy nemáte co na sebe. Už to pomalu vzdáváte, ale inspirace je všude kolem vás stačí z ní čerpat. A to samé jsme udělali s kamarádkou. Inspirovali jsme se domácím násilím. Opravdu je to záchrana na poslední chvíli, kdy máte 10 minut před odchodem.
    
Slavíte Halloween? Mě mrzí, že v Sušici nikdo nepořádá venkovní strašení. Hned bych se zúčastnila. :)

8 komentářů:

  1. venkovní strašení by bylo fajn. :)

    OdpovědětVymazat
  2. to s rukou bol skvelý nápad. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, moc se mi líbí tvá videa, i když nejsou v bůh ví jaký kvalitě. Zapracovat na tom a jsou dokonalá ;) Moc pěkný blog! A to mi všechny beauty blogy přijdou stejné :).

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuji je pro mě velká pocta. Bohužel se peru s programem s kterým se teprve učím a musím přijít na to jak to správně uložit, protože videa nejsou v nejhorší kvalitě dokud to nesestříhám a neuložím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkus Pinnacle 16, já jsem si k tomu sedla, 5 minut a už jsem stříhala. To video z posilky :) je to hrozně snadné v tom!

      Vymazat
    2. Jaký program vůbec používáš? :)

      Vymazat
    3. Používám VideoPad, ale nastavuji to divně, ale možná jsem na to přišla uvidíme. :)
      Anne děkuji stáhnu vyzkouším. :)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář.