Líčení podle podzimního trendu/Make-up by autumn trend

V minulém videu jsme si rozebrali trendy 2014 a v tomhle videu si je trochu přiblížíme pomocí názorné ukázky. Ano, správně. Nalíčíme se podle podzimního trendu. Výrazné oči a nahé rty. Uznávám, oči nejsou tak výrazné jak by měly být. Chtěla jsem tohle líčení udělat nositelné i přes den. Pokud nestíháte se přemalovat na party stačí si zvýraznit rty a je hotovo.

Pleť
Avon Calming effect make up odst. Ivory
E.L.F. krycí tyčinka odst. Ivory, Toffee
E.L.F rozjasňujcí pudr odst. Ivory, Beige
Oči
Paletka Ruby Rose
Kajalová tužka na oči od L´oreál
Řasenka Volume Million Lashes od L´oreál 
Rty
Diy balzám na rty



Follow us

10 komentářů:

  1. Tohle video se ti moc povedlo a líčení je příjemné :)

    OdpovědětVymazat
  2. Konturování vyzkouším, jinak líčení je jako vždy výborné :)

    OdpovědětVymazat
  3. To konturování vypadalo dost násilně, jak jsi to pořád šmodrchala tím štětcem. Vypadá to jako dost náročně a zdlouhavě tu Toffee tyčinku rozmazat :D Ale konečný look se mi opravdu moc líbí, jen asi zůstanu spíš u bronzeru :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, uznávám vypadalo dost násilně. Z části je to můj problém, protože na to používám špatný štětec. Mnohem lepší by byl štětec kabuki, který bohužel mi ve výbavě chybí.

      Vymazat
  4. Můžu se zeptat co všechno používáš a jak se staráš o svojí pleť? Máš jí perfektní!:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za pochvalu. Bohužel mám rozšířené póry, které mi dělají paseku. :/ Odličuji se termální vodou od Vichy a jednou za čas použiji EFFACLAR od La Roche Posay (čistící pěnu).

      Vymazat
  5. Ahoj, můžu se zeptat co používáš na obočí? jinak nádherné líčení, jen tak dál :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj používám E.L.F. krycí tyčinka odst. Toffee a poté ještě hnědý stín s měděnými podtóny. :)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář.