Brown

brown outfit, brown trousers, brown sweatshirt, red head, poncho
brown outfit, brown trousers, brown sweatshirt, red head, poncho, Andrea Bonebrown outfit, brown trousers, brown sweatshirt, red head, poncho, Andrea Bone
tričko Takko/svetr tržnice/pončo F&F/kalhoty Takko/boty H&M/náramek Fashion Taste/kabelka tržnice

Podzim je moje nejoblíbenější roční období, tedy hned po létě. Ovšem na podzim se dá vrstvit a outfity tím pádem jsou živější. Nedávno jsem ulovila za pár korun hnědé pončo, které jsem si zamilovala. Dřív jsem strašně chtěla pončo, ale žádný se mi nějak nelíbilo. Po pár měsících jsem si řekla, že pončo je tabu a lidi na mě budou koukat jak na blázna. Ovšem, když jsem viděla tohle zamilovala jsem se. Nejdřív jsem trochu váhala co si k tomu obleču, ale nakonec jsem vsadila na hnědou. A usoudila jsem, že to bude moje oblíbená barva na podzim. Náramek jsem dostala od Petra ke 3. výročí.

Follow us

12 komentářů:

  1. Hezký outfit, nejvíce se mi líbí kalhoty a kabelka :) A ty listy v pozadí, uáá, jsou nádherné :)
    Taky jsem si vždycky přála pončo, ale spíš černé, bohužel jsem ho taky nikde nesehnala :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když jsem šla fotit hned jsem věděla, že tohle místo za bytovkou musím využít. Honbu za něčím co si přeješ a nenajdeš moc dobře znám. :(

      Vymazat
  2. Moc ti to sluší. Celá tvá vizáž je sladěná a hezky podzimní.

    OdpovědětVymazat
  3. Mne sa paci najma ten svetrik, je naozaj krasny. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Sluší ti to, oblečení je moc hezké. A ty fotky taky.

    OdpovědětVymazat
  5. Moc se mi líbí barvy tohoto outfitu :))

    OdpovědětVymazat
  6. Moc hezký outfit - ty podzimní barvy jsou dokonalé.. A halvně se mi moc líbí ten náramek ♥

    OdpovědětVymazat
  7. Na těch fotkách bych tě nepoznala :O

    OdpovědětVymazat
  8. Super outfit!! A ten náramek je prostě úúúžasnej!! ♥

    OdpovědětVymazat
  9. Outfit se ti povedl, ale nějak mě zarážíš ty samotná. Na svůj věk vypadáš celkem staře a usměj se prohoba!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář.