Zklidňující odličovač na citlivé oči PURETE THERMALE

Každý večer to samé. Odličovat, odličovat, mazat krémy po případně peeling. Dneska se zaměříme na odličování. Po aférce s essence odličovačem, radši si za odličovač připlatím než, abych chytla různé infekce a co ještě hůř, abych byla doživotně nemocná. V lékárně měli zrovna slevu na Vichy, což se mi neuvěřitelně hodilo. 

Tento odličovač je vhodný pro citlivky, které všechno pálí v očích. Po odlíčení nemám pocit mastné pokožky, ale naopak hydratované a suché.
Není nijak silně parfemovaný, což je dobře (protože mám doma krém, který je báječný, ale smrdí jak bolavá noha). 
Odličovač jsem prověřila k nejtěžší zkoušce co může být. Na oko jsem nanesla černou voděodolnou tužku od L´oreálu, voděodolné linky od essence (na celé víčko) a vše jsem zafixovala pro jistotu černým stínem. Prosím vás (hlavně milý anonymkové) tohle líčení je pouze zátěžová zkouška pro odličovač. A víte co je nejlepší? Stačí pouze kapka odličováku.

Na odlíčení jsem použila dva kosmetické tamponky

Co používáte vy na odlíčení?

Follow us

7 komentářů:

  1. Páni, tak to odliuje moooc dobře!

    OdpovědětVymazat
  2. To zní fakt skvěle, a dva tamponky? To bych brala taky :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak. :) Hlavně bioderma mi to celé rozmaže po xichtě. :D

      Vymazat
  3. Umíš se bezvadně malovat, ale to obočí bych nepřeháněla. :-( kazí to celkový vzhled. Ale je to jen můj názor, každému se líbí něco jiného ;-)

    Měj se hezky a odličovat je vážně zázračný :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U kamarádky je ostře oranžové a já ho mám spíše do hněda (na monitoru) a myslíš barevně nebo tvarově? :) Ale už si ho zvýrazňují méně. :)

      Vymazat
    2. Nene tvar je super, myslím barvu :-)

      Vymazat
  4. Tak to odlicilo opravdu suprove!!!!:))
    Přijd se podivat take ke me budu rada :)

    www.olivains.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář.