Podzimní fialová

Moje milé podzimní dámy,
doufám, že vás nezkolilo počasí. Sice podzim miluji, ale mám mnohem raději teplejší podzim. Déšť také miluji, ale pouze když je teplo, je to příjemné schlazení. Noc nic, přejdeme tedy od počasí k líčení, ale když tak přemýšlím ono vlastně tohle líčení docela souvisí s počasím. Konečně začal podzim a já jsem mohla vytáhnout tmavě fialovou rtěnku a k tomu tmavě fialové stíny ozdobené zlatou spodní linkou.


Jak je o mně známo fialovou miluji, proto jsem ji také zvolila, ovšem dnes jsem měla na košili a kalhotech zlaté detaily. Takže jsem přemýšlela kam dát i tu zlatou. Nakonec jsem vymyslela tohle líčení. Je hodně tmavé, ale tohle já mám ráda. Vybočovat trochu z davu a upoutávat na sebe pozornost. 


A abych dala očím trochu tvaru do záhybu jsem nanesla hnědý stín, který je více než přirozený. Musím uznat, že mé vlasy na fotkách vypadají hodně divně. Tohle jsou moje přírodní vlny.

Navíc tuhle neděli budu možná fotit a extravagantně líčit kamarádku, takže se připravte na fotky. Protože plánuju vás zahltit fotkama. Ať nevidíte také pořád jenom mě. 

Co vy a podzim?

Follow us

6 komentářů:

  1. Byla bych ráda, kdyby jsi tam dala postup a i k limetce ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Je to jednoduché ale moc se mi to líbí!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář.