Pepíček

Určitě znáte nějaký slevový portál. Já objevila slevový portál pepa.cz, slevy tam jsou velké a navíc celý web je rozdělen do několika sekcí. Moje oblíbená je zboží (ráda bych si vybrala nějaké masáže, ale v okolí Sušice nic není). Ve zboží najdete vše od věcí na zahradu až po pečující kosmetiku a jídlo. 


Musím se přiznat, že to bylo moje první nakupování přes slevový portál. Vždycky jsem se bála, že postup nepochopím a nevěděla jsem přesně jak to funguje. Nakonec jsem se odhodlala právě na tomto portálu. Zabrousila jsem do sekce zboží a co tam nevidím arganový olej, jo řekla jsem si ten musím mít! Původní cena byla okolo 600 Kč moje cena byla 350 Kč. Což bylo úplně úžasné. Komunikace se slovenským e-shopem byla bezproblémová a na moje otravné otázky po každé odpověděli. Byla jsem totiž netrpělivá a přiznám se měla jsem trochu strach. Ovšem olejíček mi dorazil a já jsem z něj nadšená (později na něj recenze). 


Potom mi napadlo co koupit mamce hodinky, které se jí vždycky tak líbily. Hodinky dorazily také bez problémů. Ovšem naše ,,chytrá'' paní pošťačka je hodila do schránky, ,,děkujeme''! Nic méně mamka naštvaná na pošťačku otevřela balíček a ihned mi volala, jéé tys mi ty hodinky nakonec koupila. Bohužel mamce byly o něco větší, takže si musela dojít ještě za hodinářem, aby jí hodinky zmenšil. Hodinky zmenšil a mamka je zvesela nosí. 


Děkuji pepa.cz za skvělé ceny, které nabízíte! V budoucnu si určitě něco objednám. Kontroluji každý den slevy a koukám co je zajímavého. O všech zajímavých slevách vás informuji na facebooku

Follow us

7 komentářů:

  1. Ty hodinky jsou hrooozně zakímavý!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Můj styl to není, ale uznávám, že jsou pěkné. Navíc, když se mamce líbili proč jí neudělat radost. :)

      Vymazat
  2. Já z internetu nekupuji nic, nemám k tomu důvěru.

    OdpovědětVymazat
  3. ahoj, nominovala som ťa do Liebster award :) http://lucianna-lu.blogspot.sk/2013/09/liebster-award-ii.html

    OdpovědětVymazat
  4. Taky mám pokoj s bráchou, vím jaké to je :D:)

    Jinak super věci, ty hodinky hlavně!:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář.