Černota nás jednou pohltí

Také máte občas záchvaty divné nálady, které neodcházejí? Přesně takovou jsem měla dneska, vzpomínky mě pohltily a nehodlaly se mě pustit. Pořád jsem vzpomínala až jsem vytáhla gelové linky a černé stíny. Barvu jsem rozmatlala po polovině obličeje a vytáhla ji ještě černými stíny. 



Přesně takové fotky miluji, jsou tajemné a vyzařuje z nich duše člověka a jak se doopravdy cítí. Jen málo co dokáže zachytit tu náladu, fotky a obrázky ano. 
S kamarádkama jsme naplánovali fotografie v tajemném a divném duchu. Ve všem bude hrát roli, líčení, takže to nebude vybočovat z hlavní myšlenky tohoto blogu. 

Máte rádi takové fotky?

Follow us

10 komentářů:

  1. Uplně nádherná ta první fotka :)

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji. :) Bála jsem se, že tyhle fotky budou hodně kritizovány, protože je to líčení nelíčení. Jsem moc ráda, že to uspělo.

    OdpovědětVymazat
  3. fiha.... to je pravda.. vyzerá to pekne a dosť často takéto fotky vyjadruju pocity človeka... aj ked ja si cierne linky davam aj ked mam dobru naladu. :D

    OdpovědětVymazat
  4. wow tá prvá fotka je skvelá. Obdivujem, že ťa niečo takéto napadlo :)
    www.karinvirag.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  5. dobrééé, len si to musela dávať dole asi pol dňa, čo?:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář.