Bione Bio Cannabis Regenerační hojivý šampon

Většina slečen si zakládá na vlasech, ano vlasy jsou známkou ženkosti. Neznám snad, ženu, která by nemilovala své vlasy. Ovšem možná jim obližujeme a ani o tom nevíme, některé silikony jsou pro vlasy opravdové zlo. Do nedávna jsem používala Gliss Kur, ovšem mnoho slečen na facebooku mi upozorňovalo, že složení je jako jed (tohle je ovšem hodně přehnané). Proto jsem se rozhodla si koupit svůj první přírodní šampon, abych zjistila jestli je rozdíl v silikonovém a přírodním šamponu. 


Při prvním umytí šamponu jsem cítila jak se mi z vlasů smývají silikony a vlasy najednou začaly být lehčí, vzdušnější a objemnější. Navíc schnuly o 2 hodiny míň (před tím mi vlasy schly cca 3 hodiny a teď do hodinky jsou skoro suché). Navíc se mi začaly více přírodně kroutit vlasy. Vypadávání se změnšilo o polovinu. Ovšem pokud jste zvyklé, si zběsile mýt hlavu, vlasy budou trochu zacuchané (můžete použít kondicionér od samé značky), ale jestli si vlasy myjete mírně a spíše masírujete hlavu, nemusíte se obávat zacuchání. Šampon i hodně pění, takže si ho stačí dát maličko. Cena se pohybuje od 60 Kč do 90 Kč. Lze ho zakoupit na internetu nebo v Drogerii Teta. 


Neříkám, že silikony jsou úplné zlo, ale v šamponu nejsou moc dobré, protože následná péče či barva se nevsákne do vlasu, ale bude jenom povrchově (proto se barvy vymývají častěji). Takže doporučuji vybírat šampon s co nejméně silikony. Ovšem silikony mohou i pomáhat a to tak, že chrání před vnějšími vlivy (teplo, prach, slunce, zima). Pokud si koupíte následnou péči a bude obsahovat silikony, nezoufejte, některé silikony nejsou zlo, jen stačí si sepsat ty opravdu hodně škodlivé, kterých se zbavíte pouze peelingem. A jaké to jsou?

Nerozpustné ve vodě (tím se snažte nejvíc vyhýbat)
Amodimethicone- Trimethylsilylamodimethicone 
Cetearyl Methicone 
Cetyl Dimethicone 
Cyclomethicone (&) PEG/PPG-20/15 Dimethicone 
Cyclopentasiloxane (&) Trimethylsiloxysilicate 
Dimethicone (&) Laureth-4 (&) Laureth-23 
Dimethicone (&) Trimethylsiloxysilicate 
Dimethicone 
Dimethiconol
Dimethiconol (&) Sodium Dodecylbenzenesulphonate 
Diphenyl Dimethicone 
Hydrolyzed wheat protein/hydroxypropyl polysiloxane and cystine/silicone co-polymers 
Phenyl Trimethicone 
Polysilicone-18 Cetyl Phosphate 
Simethicone 
Stearyl Dimethicone 
Trimethylsiloxysilicate
Trimethylsilylamodimethicone

Jak poznám silikony? Mají koncovku cone nebo xane

Follow us

6 komentářů:

  1. Jé,co ty komentáře,nechceš sem dát zpět ty blogspotové? Jinak gliss kur mi nikdy nijak výrazně neubližoval, spíš ale nic moc nedělal :D Taky chci někdy zkusit vyloženě přírodní šampony.
    http://skeleton-avenue.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Sára Svozilová2. září 2013 15:01

    Ahojky, Ten šampón mám taky. Osobně mi moc nevyhovuje, ale táta s Bráchou si ho chválí :))

    OdpovědětVymazat
  3. No mě na vlasy pomáhal jenže se mi pak vyskytla alergie a vlasy mi začaly vypadávat (ne moc, ale o trochu víc) a protože nevím na jakou látku jsem přesně alergická odhodlala jsem se koupit přírodní. Doporučuji vlasům se uleví a barvy chytají lépe. :) Zatím chci vyzkoušet tyto komentáře, ale uvidíme do budoucna. Ale můžeš se přihlásit přes google+ to je potom stejné jako normální, jde jen o zvyk. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Každému nevyhovuje to stejné, každý má strukturu vlasu jinou. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Myslíte že to pomůže i aby se mi tolik netřepily konečky? :) Mám vlnité vlasy a i když je pomalu nezatěžuji fénováním ani jiným vysoušením a ničením pořád se mi třepí a zastříhávám je jednou za půl roku :P nemůžu se toho zbavit :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Osobně si myslím, že ano, možná vlasy potřebují trochu oddychu od silikonu a parabenů. Každopádně mě na vlasy zabraly různé ty olejíčky (Gliss Kur) momentálně testuji Arganový olej. :)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář.