Balóny létají, bacha ať neprasknou aneb jak zamaskovat nafouklé tváře a druhou bradu

Která z nás by nechtěla vypadat o pár kilo lehčí. Břicho lze shodit pravidelným cvičením, ale co obličej? S obličejem je to trochu problém, i když na internetu naleznete různě cviky na druhou bradu a velké tváře, nikdy nedocílíte krásně vystouplých kostí. Nafouklé tváře a druhá brada netrápí pouze korpulentní slečny, ale i hubené slečny. 
Já se potýkám s velkými tvářemi a druhou bradou docela dlouho a to pouze díky práškům, které beru (ale vysadit je zatím nemůžu). Váhu mám v pořádku a BMI v normě, i když mám trochu bříško, ale o tom někdy příště. 
Nafouklé tváře především vyniknou pokud máte culík (proto mám i já na fotce culík). Culíky nosím ráda, protože jsou rychlé a zachrání mě před bad hair day. A když nosím culík zvolím si silnější konturování obličeje za pomocí krycích tyčinek od E.L.F. (Ivory, Toffee). Je to skvělá věc, která vám pomůže shodit v obličeji. Musíte poté obličej přepudrovat korektory mají tendenci se otírat.


Pokud máte výrazné tváře vyvarujte se tvářenek, který mají sladce růžový odstín. Tváře vám to přifoukne, znám to z vlastní zkušenosti. Volte především tvářenky ve studeném tónu. 

Trápí vás váš tvar obličeje? 

Follow us

4 komentáře:

  1. Mě docela trápí můj obličej... ale tak, kdyby jenom on :D
    Po tom, co jsem před pár lety přibrala díky štítné žláze, jsou "baculkové" tváře mou součástí :((
    Snažím se vidět na sobě hlavně ty pozitivní věci, takže tváře raději přehlížím... ;)

    Úžasný návod Andrejko :))
    To s růžovými odstíny tvářenek jsem vážně netušila :)
    Jo a málem bych zapomněla... :D moc ti to sluší :* :)

    OdpovědětVymazat
  2. Udělala bys na to video? Nějak mi to nejde a u tebe to konturování vypadá výborně :) A tvoje videa jsou vždycky krásné :)

    OdpovědětVymazat
  3. Můj obličej je kulatý a navíc jsem dívka malinko při těle, ale nepřijde mi, že bych měla 'opuchlé' tváře :O Sladce růžové tvářenky patří mezi mé nejoblíbenější, a moc se mi líbí vzhledem k mé porcelánově bílé pleti :D Momentálně mám tuhle: http://media.novinky.cz/974/299744-original1-akbnj.jpg
    Používám jí zároveň se 'stínováním' pleti :) Moc se mi líbí tvůj tip na tohle konturování, v budoucnu si ty tyčinky od ELFu možná pořídím, vypadají fakt lákavě. Jenže momentálně mám nesmírně pigmentovaný bronzer, který vůbec neubývá :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář.