Řasenka s trochu jiným designem

Zdravím moje řasatnice,
dneska vám přináším řasenku na novinku od Avonu. Řasenku jsem vyhrála u Gabči, takže děkuji Gabče, že jsem mohla řasenku otestovat na vlastní kůži. 


A čím je řasenka vůbec tak jiná? Celým vzhledem. Když jsem jí uviděla řekla jsem si ,,Jak se s ní asi pracuje''. Nedokázala jsem si to ani představit, že bych s něčím takovýmhle uměla vůbec pracovat. A ono mě čekalo docela překvapení už při prvním použití. Bylo to lehčí než s normální řasenkou, opravdu nekecám. I když kartáček vypadá mohutně vůbec není. 


Jediný problém se nastavil, když jsem chtěla si namalovat vnitřní koutek oka. Řasy tam mám velmi prořídlé a s řasenkou se mi tam zrovna nepracovalo nejlépe. Ve vnitřních koutcích se mi i řasenka obtiskla. To byl jeden problém co jsem s řasenkou měla. Mě řasy celkem pročesala, ale mamce je trochu slepila. 


Co umí ovšem skvěle je natočit řasy. Já celkem s natočením problém nemám, ale mamka má řasy docela rovné, ale tahle řasenka mamce úžasně natočila řasy. 
Výdrž je dobrá. Ovšem jedno velké, ale má. Není vodě odolná. Mě to třeba nevadí, ale znám pár lidí, kterým by to vadilo. A na léto, kdy se pořád koupáte v bazénu nebo v řece není zrovna ideální. Ovšem až skončí koupačková sezóna bude skvělá!


Co na ní říkáte? Chtěly by jste jí slečny vyzkoušet?


Follow us

4 komentáře:

  1. Tohle vypadá jako kdyby to zabíjelo na potkání.. :D Asi bych neměla odvahu tohle přiblížit k očím.. pro mě je nejlepší řasenka Wonder Lash od Oriflame. Nebo resp. ujíždím na gumových kartáčcích... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem se bála, že si s tím vybodnu oko. :D Naštěstí se tomu tak nestalo. :D

      Vymazat
  2. Vypadá zajímavě,už jsem o ní četla,ale asi zůstanu u normální řasenky :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani se ti moc nedivím. Vidět jí někde tak si radši vyberu normální. :D

      Vymazat

Děkuji za každý komentář.