Triangle tílko

Původně jsem chtěla kříž, ale řekla jsem si, že kříž potkávám snad všude, proto jsem si vybrala obrácený trojúhelník. Snad se vám bude tahle inspirace na DIY líbit.

Inspirace na vzory:





Jak se vám tenhle DIY líbí?

Follow us

7 komentářů:

  1. Jé,supr nápad!:) Asi něco takového taky spáchám :))

    OdpovědětVymazat
  2. To je skvělý mápad! Určitě vyzkouším!
    PS. Nominovala jsem tě u mě na blogu na cenu Liebster blog award, protože tvůj blog prostě zbožňuju. Tvoje tutoriály, outfity. :-) zde- http://blondiever.blogspot.cz/2013/08/liebster-blog-award.html

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem na diy líná jak prase. :D :*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tohle mi leželo ve skříni asi 2 měsíce.

      Vymazat
  4. interesting :D

    the color is so fun :D

    New post:
    Too Cute For Party ~ Cichic.com LOVE
    Back to School with Chicnova

    Visit my blog :)
    www.luchluchcraft.blogspot.com
    www.tokoluchluchcraft.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář.