Svěží makeup/Fresh look

Ahoj moje fresh slečny,
tenhle tutorial není nijak náročný. Ba naopak bych řekla, že patří k těm nejednodušším a nenápadnějším. Při detailním prozkoumání ovšem zjistíte, že líčení je velmi lichotivé a jemné. A pokud s líčením teprve začínáte tenhle look je pro vás pravý. Hodí se k zrzkám a blondýnkám. Ovšem brunety tímto líčením nic nezkazí. 

Video koukám je nějak blbě roztáhlé. Doporučuji kliknout na youtube nebo zvětšit na celé okno.

Pokud si nejste jisté tou žlutou můžete ji nahradit hnědou. Záleží na vás v čem se cítíte o něco lépe, ale radím vám nebojte se barev i když nejste zrovna nejlepší v líčení. Na tomhle looku nemůžete nic zkazit. Vlastně můžete když vyberete moc zářivou žlutou do ohybu, ale pokud růžovou nahradíte zářivější nic se nestane. 
Budu ráda, když líčení vyzkoušíte a dáte vědět jak dopadlo. Klidně mi vaše výtvory posílejte na mail.

Ve videu jsem použila tyto produkty:
Make up- L´oreál paris Lumi Magique odst. 2
Oči- Essence bílá kajalová tužka
Oči- Paletka 120 stínů z aukra
Obočí- Miss Sporty Lipliner pencil odst. 014
Oči- Essence černé gelové linky
Oči- Essence černá kajalová tužka
Řasy- L´oreál paris Volume Million Lashes
Rozjasňovač- E.L.F. multifunkční líčidlo v tubě
Tvářenka- Drogérie Teta
Bronzer- L´oreál paris le blush odst. 240
Pudr- E.L.F. Rozjasňující pudr
Rtěnka- E.L.F. odst. Nostalgic
Follow us

2 komentáře:

  1. Hrozně se mi líbí tvůj blog. A jelikož se jmenuji také Andrea, koukala jsem po blozích se stejným jménem :) Kdybys chtěla, můžeš se podívat ke mně, moc toho tam zatím není, ale začínám nanovo ;)

    http://spaghettilady.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Tohle jednoduché líčení mě překvapilo.Mně sice růžová na očích tolik nesluší,ale doporučím to hnědovlasé kamarádce.Každopádně už včera jsem se pokoušela vytvořit něco podobného,ale nemám doma ten správný odstín a ke světlým vlasům mi to prostě nejde.Jinak je to líčení ale úžasné rychlé :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář.