Rusovlasá dívka

Po hodně dlouhé době jsem zase někoho líčila. A líčila jsem rusovlasou kamarádku Evču. Fotky se velice povedly a já vám sem dám jen malou ukázku, protože zbytek najdete na mém druhém blogu, který je zaměřen na fotografie focené mnou. Ano stránkou jsem se inspirovala u Nicole, přišlo mi to jako dobrý nápad, takže děkuji Nicol! Fotky tam nejsou všechny vybrala jsem jenom ty, které se mi líbily nejvíce. 



Follow us

9 komentářů:

  1. Bledá ryšavka.... peknáá.. :)

    OdpovědětVymazat
  2. To nalíčení jí sluší a to bych neřekla,že růžová půjde k zrzavým vlasům:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také jsem se trochu bála, proto jsem zvolila raději světle růžové tóny.

      Vymazat
  3. U jakého blogu jsi se inspirovala? :) Dej sem odkaz prosím. :)) Děkuji.

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj,

    pozývam ťa ku mne na giveaway o BALERINKY ANA LUBIN ♥
    http://mademoiselleiva.blogspot.sk/2013/08/giveaway-flats-ana-lublin.html

    Iva Klepi

    OdpovědětVymazat
  5. Moc děkuji všem za příjemné komentáře, že mi to sluší :D
    A samozřejmě děkuji tobě Andrejko a Hanko :))
    Jste úžasný holky moje ♥ :))

    OdpovědětVymazat
  6. Ta druhá fotka je moc krásná. Jednou bych si chtěla zkusit být přitažlivou zrzkou, které zrzavé vlasy opravdu sluší :)
    Just be yourself by Petra

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář.