Krása je v jednoduchosti

Krása spočívá v jednoduchosti. Proto jsem zvolila červenou bodycon sukni a k tomu tílko s nějakou nášivkou. Tenhle outfit budu nosit ráda a často. I když vím, že mi tílko přidává kila nevzdám se ho. Patří k nejoblíbenějším kouskům mého šatníku. A boty, že jsou křusky? No a co. Mám je ráda, protože jsou pohodlné. Radši budu mít pohodlné boty než nohy samý puchýř (už se mi to ne jednou stalo, hezké boty, ale noha samý puchýř). Když jsme u toho čím léčíte puchýře?



Tričko New Yorker/Sukně ahaishopping.com/Boty tržnice/Náramek fashionbox.cz

Follow us

14 komentářů:

  1. Nádhera Andy, ses cimdal krasnejsi! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá to skvěle, ale já bych k tomu asi zvolila jiné boty. :-) Ale každému se líbí něco jiného. :-)

    www.blondiever.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Popravdě nejdřív jsem hledala černé balerínky, ale nenašla jsem je tak padl výběr na tyhle. :)

      Vymazat
  3. Moc pěkný outfit takový jednoduchý a je dobré se cítit pohodlně. Na puchýře nepoužívám nic nechávám to vyléčit samo..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě se hojí strašně pomalu, někdy je mám i měsíc. :(

      Vymazat
  4. Ta sukně je úžasnáá! Jinak,já puchýře neléčím, prostě čekám, až si je rozškrábu do krve a o boty a zmizí:D:D

    OdpovědětVymazat
  5. To tílko ti vůbec kila nepřidává! Naopak :) Strašně ti to tu sluší :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ta sukně i to tílko jsou skvělý! :)
    Lum.

    OdpovědětVymazat
  7. tak tohle Ti moc sluší chválim..líbí se mi, že kdyby sis k tomu vzala lodčky bude z toho hned jinej outfit

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář.