Keep calm and drink Tequila + giveaway

Dnešní článek je vlastně 2v1. Je to outfitový článek s malou giveaway. Z toho si jsem vám vybrala tričko studentský život a tím to bych chtěla poděkovat firmě, že jsem si mohla dvě trička vybrat. Vybrala jsem pánské a dámské při čemž pánské může nosit i slečna, která má pohodový volný styl. Dámské je více upnuté a lze kombinovat snad se vším (krom společenského). Vybrala jsem záměrně černé, protože mi přijde, že černou nemůžu nic zkazit. 

Že se vám zdá tričko rozmazané? Ne není to chyba fotografa, ale po přečtení názvu trička to určitě pochopíte a nebo pokud jste často v lihu, což doufám, že ne. Kraťasy jsem ustříhla z riflí, které byly strašné, ovšem teď, teď mají šmrnc. Nadkolenky jsou z kvalitního materiálu a mají na sobě ultra roztomilé mašličky, které zjemní snad každý outfit. Takže i když budete drsná sebe víc mašličky vše zrozkošní. Rozhodně tyhle nadkolenky na mě nevidíte naposled. Navíc jsou od Leg Avenue. Jsou příjemné a nepadají, což je pro mě nejdůležitější.





 Dámské tričko je velikosti M (prsa 40 cm, délka 67 cm). Volila jsem průměrné velikosti slečen.  Je z kvalitního materiálu. Ten materiál mě hodně překvapil, překvapil, ale mile. Potisk je kvalitní. Zatím jsem ovšem ani jedno tričko nevyprala, takže nevím jak to bude s praním, ale má se prát na 30°C-40°C. Věřím ovšem, když budete dodržovat pokyny, tričko vydrží.



trička zabavnatricka.cz/ kraťasy DIY/ nadkolenky www.bexis.cz// boty tržnice

Soutěž pořádám já za pomocí webu zabavnatricka.cz, takže pravidla jsem určila pouze já a nikdo jiný. Nechci vám nějak stěžovat život, proto dám podmínky jednoduché. 
Podmínky:
1. Podpořit mě a můj blog na GFC, facebooku, bloglovinu nebo youtube (stačí jedno).
2. Zodpovědět otázku: Řídíte se studentským životem? 
3. Připsat e-mail

Soutěž běží do konce prázdnin.

Follow us

40 komentářů:

  1. Jee to s tou tequilou je perfektníí! A celkově naprosto výborná výhra:))Sleduju už dlouho a mail je netty.vanity@gmail.com A studentským životem se neřídím, protože moc nepiju :D

    OdpovědětVymazat
  2. Jsem ve skupině na fb
    Neřídím,nepiji tolik
    liverpoolskafanynka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. ve skupině na fb jsem už dlouho, na youtube taky ráda koukám, na tvoje videa protože se mi líbí návody na líčení :)
    ale joo, docela řídím :D
    kikinamaderova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Ty leginy sou bozi, miluju maslicky :3
    na fb sem ve skupine i na YT mam odber :)celkem ridim :D
    michaela.savkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Ano, dá se říct, že řídím, ale nepřeháním to :)
    kaja.brozova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Jedny kratase mám taky z ryflí:D ryfle byli otřesné,ale ted mám in kratase.

    OdpovědětVymazat
  7. ani ne:D
    Sleduji
    denisa.hartmannova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Jp dekuji za tip:-*:-):-):-):-)

    OdpovědětVymazat
  9. Spíš se neřídím, než řídím :D
    Tričko je krásný a s nápadem :)
    kristynavachalova@seznam.cz
    sleduji přes GFC

    OdpovědětVymazat
  10. GFC- Veronika Tóthová

    Skôr sa neriadim než riadim :D
    nikatoth@zoznam.sk

    OdpovědětVymazat
  11. Obě dvě trička jsou skvělé a vtipné!:D
    Jinak tvůj outfit se mi strašně líbí, uvažuju, že si ty nadkolenky koupím taky :D
    Sleduju na FB i na YT :)
    A student. životem se řídím, hlavně o prázdninách :D
    Můj mail: kaniokova.katka@seznam.cz
    :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nedivím se ti, protože úžasně prodlužují nohy. :D

      Vymazat
    2. Jak si užíváš své výhry? :)

      Vymazat
    3. Ještě jsem ho slečně neposlala, protože jsem měla hoňku. Od zítra mám praxi, takže bude čas. :)

      Vymazat
    4. Včera jsem poslala balíček. :)

      Vymazat
  12. 1. na bloglovinu už se stalo:)
    2. z části
    3. karin.pe@email.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Sleduji na GFC a FB :)
    Snažím se plnit své studentské povinnosti :3 :D
    indrakova96@email.cz

    OdpovědětVymazat
  14. sleduju přes gfc a fb :)
    studentským životem se celkem řídím, jen ten chlast by mohl být levnější :D
    greenballx@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. sleduji na fb(teda terpv jsem poslal žádost o přidání) :)
    studentským životem se řidím tak na polovinu :D :)
    ty trička jsou skvělý!

    janulka.9@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Ty tricka jsou úžasný!:)) na facebooku te sleduji uz dlouho;))
    Studentským zivotem se ridim:D ale nekdy toho lituju...zrovna ted:D
    crazy-michelle@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. 1. Fb :)
    2. Z části ano
    3. Haaaniiik@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. 1.sleduju už dýl :)
    2.trošku:)
    3.danielka.vlckova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Ahoj :) Nedávno jsem studentský život opustila, ale za jeho dob jsem splňovala všechna jeho nepsaná pravidla :D,protože žijem přeci jen jednou a rebelství je zábava :P
    Jinak tvůj blog je super-jen tak dál :)
    Email: Lindsy33@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Nevim, mně se zdá, že jsou obě trička nevkusná a silně něholčičí, prostě mě to uráží :/ ČISTĚ MŮJ NÁZOR, PROSÍM, NEUKAMENUJTE MĚ!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neboj nikdo tě tady neukamenuje. Každý má jiný styl a jiný názor. :)

      Vymazat
  21. sleduji jako Tess V.
    te.vybiralova@seznam.cz

    Jinak co se týká studentského života.. Rok jím žiju a naplno, myslím, že bydlení v Praze na koleji ani jinak nejde. :) A hlavně jsem sakra spokojená!! Jsme mladí a život je třeba si užívat a neřešit blbosti.

    OdpovědětVymazat
  22. ahoj sledujem cez GFC aj bloglovin ;)
    Kedže som študent tak je samozrejmé že sa riadim študentským životom ale v niektorých veciach viac a v niektorých menej ;)
    ivana.bakova@yahoo.com

    OdpovědětVymazat
  23. Pridala som si ťa na bloglovine, ale aj do sledovaných blogov.. som tu prvý raz, ale myslím, že tvoje články budem čítať, pretože ich máš fajn a zaujímavé. :)
    Hm, či žijem študentským životom sa dá povedať ťažko,,, ako kedy a podľa toho v čom presne. :D
    21lucka88@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  24. Aha, a ešte tie nadkolienky sú super.... vždy som mala nejakú mániu pre nadkolienky. :D

    OdpovědětVymazat
  25. Super veci.
    Ako kedy :)
    m.obonova22@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  26. Sledujem ťa na FB :)
    Ako kedy
    adka567@gmail.com
    Inak si úžasna! :)

    OdpovědětVymazat
  27. sledujem cez gfc
    maji95@azet.sk

    a riadim sa akurát tým posledným :PPP

    OdpovědětVymazat
  28. 1) Sleduju přes GFC - Ellkerka
    2) Jestli myslíš studentským životem jako na tom tričku, tak zatím ne. :DD Je mi jen 14. Takže jen tím posledním.
    3) elisabeth.izabella@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  29. 1)GFC,bloglovin,YT Naty Sweet
    2)nee
    3)naty.sweett@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  30. Sledujem ťa ako Laura Vániková
    A študenským životom skoro vôbec :DD
    lauravanikova@gmail.com

    btw tie nadkolienky sú úplne krásne zlatučké :3

    OdpovědětVymazat
  31. 1.sleduji na youtube
    2.neřídím
    3. mindina@email.cz

    OdpovědětVymazat
  32. 1. stále tě mam na očích - vždyť víš :)
    2. neřídím :D
    3. h.hubacova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  33. 1. máš to tam:))
    2. moc ne :D
    3. molly-heddy-law@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář.