Jaká barva vlasů mi bude slušet?

Přemýšlíte nad změnou barvy vlasů, ale nevíte zda vám ta barva bude slušet? Ano, dá se to vybrat podle typu pleti, ale stejnak je to docela risk. Uznávám, že občas risk je zisk. 
Jak tedy poznám jestli barva mi bude slušet? Jednoduše. Můžeš si fotografii upravit v picmonkey. Myslím, že většina z vás zná tento online editor na fotografie.

Když kliknete na stránku zobrazí se vám jestli chcete upravit obrázek nebo vytvořit koláž mi zatím budeme chtít pouze upravit fotografii. Po kliknutí vybere soubor z pc a nahrajete obrázek.
 


Po nahrání souboru stačí už jenom upravovat. Doporučuji vybrat tento efekt a hrát si s danou fotografií tak dlouho dokud nebudete spokojené. Potom už zmáčknete jenom na save a máte hotovo.

A potom můžete vytvořit koláž s vaší fotografií a sdílet jí na sociální síti, aby vám kamarádi pomohli. :) Tak co? Co více sluší Ashley? Za mě určitě hnědé. 

Follow us

6 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. To já taky, ale přeci jenom každý nemá PS. :D

      Vymazat
  2. Zajímavý, ale zrovna ta červená nevypadá dvakrát přirozeně :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já dala schválně výraznou barvu, aby to bylo vidět ze všeho nejvíce. Jinak samozřejmě, že se dá naladit světlejší. :)

      Vymazat
  3. Já to taky dělám v PS. Ale je to supr návod pro ty,co jej nemají

    OdpovědětVymazat
  4. To jsem taky dělala, když jsem se rozhodla jít do zrzava, upravovala jsem si každou fotku :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář.