Déšť/Rain makeup

Musím se přiznat měla jsem nedostatek inspirací a všechny líčení vypadaly kýčovitě. Ovšem chtěla jsem vyzkoušet nový foťák a musela jsem za každou cenu něco natočit. Když jsem se podívala ven uviděla jsem, že prší. V tu chvíli mi bylo jasné kde mám najít inspiraci. Takže jsem do ruky popadla foťák a začala nahrávat déšť. Když byl déšť natočený, mohla jsem se vrhnout do ponurého líčení, které jsem oživila barevnou spodní linkou.




Miluji teplý letní déšť, jak kapky hrají o zem. Mám ráda vzduch po dešti, miluji deštěm rozjasněnou zeleň. Ráda se procházím v dešti a pozoruji jak mi déšť smáčí tělo. Tohle líčení vzniklo celkem náhodou, ale už teď je mi jasné, že v tomhle dokážu vyjít v deštivém létě a linkou rozzářit ulice.  


Jak se vám líčení líbí?


Ve videu jsem použila: 
Make up
-Avon calming effects odst. 1
-L´oreál paris Lumi Magique odst. 2
-L´oreál paris Youth Code
Oči
-Bílá kajalová tužka na oči Essence
-Paletka 120 očních stínů (aukro.cz)
-Essence gel eyeliner odst. black
-L´oreál paris Volume Million Lashes
Obočí
-Miss Sporty Lipliner pencil odst. 014
Tváře
-Paletka z drogerie Teta (no name)
Rty
-Dermacol odst. 6
-E.L.F. odst. Seductive
Štětce
E.L.F. stipple brush
Essence základní plochý štětec
Essence blending brush
Essence štětec na oční linky
UBU perfect liner
Essence štětec na tvářenku

Follow us

12 komentářů:

  1. To líčení je supr,vážně takové deštové! A díky za ten odkaz, snad se k tomu někdy dostanu:D

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkné líčení :) Jen se chci zeptat, vydrží ty stíny z aukra? Já už o nich také přemýšlela, ale bála jsem se je koupit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vydrží i bez báze. Jediný problém může nastat u některých stínů s pigmentací, takže je třeba si občas pomoci vodou nebo podkladovou bílou tužkou. :)

      Vymazat
  3. Moc ráda koukám na tvá videa. Jsi fakt kouzelník:-) můžu se zeptat kam chodíš na školu?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. :) Chodím na Grafický design. :)

      Vymazat
  4. Mám problémy s trháním obočí, nevíš jak na to? Jak o děláš ty?

    OdpovědětVymazat
  5. Hezký líčení, povedlo se ti:)
    Navíc k tobě se všechno tak skvěle hodí :))

    OdpovědětVymazat
  6. Líčení je jako vždycky skvělé :) Zaujala mě hlavně spodní modrá linka,určitě se zkusím nalíčit nějak podobně,jsem "studený" typ a tyhle barvy mi pujdou.Jinak tě chci (jestli můžu) pochválit za to co děláš-máš skvělý blog,píšeš srozumitelně a dodáváš inspiraci a to nejen co se líčení týče :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář.