Veselé líčení/ Cheerful makeup

Ahoj moje překrásné slečny,
dneska jsem si pro vás připravila trochu barevnější líčení, ale není to žádná divočina, které se musíte bát. Ba naopak je to barevné jemné líčení, které sluší snad všem. Já zvolila světlé barvy, které nikoho neurazí, ale můžete zvolit více tmavší barvy a z líčení na běžný den máte slavnostní či večerní. Rty bych doporučila halit do světlejší barvy, která také nikoho neurazí a na první pohled nebude vidět, že máte rtěnku nebo lesk. 



Tohle není nijak odvážné líčení, proto si dovolím říct, že ho může zkusit slečna, žena či paní každé věkové kategorie je to takové multigenerační líčení. Pokud zkusíte určitě dejte vědět a klidně pošlete fotku nebo odkaz na fotku, budu ráda. :)

Sledovat mě můžete na facebooku, bloglovinu, youtube. Ptát se mě můžete na ask.fm

10 komentářů:

  1. Jako vždy, skvělý tutoriál, moc ti to sluší :)

    OdpovědětVymazat
  2. Užasné! opravdu suprový tutorial! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Andy?Nevíš prosím tě o něčem co by dokázalo zakrýt kruhy pod očima ?
    Video se povedlo :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Korektorem od L´oeálu nebo barevným korektorem od E.L.F. nebo od jiné značky. :)

      Vymazat
  4. Líčení se mi moc líbí,je decentní,ale rozhodně ne nudné.Ikdyž spíš fandím výraznějším barvám,vyzkouším ho,jen nevím,jestli mi bude slušet tak jako tobě-mám světlé vlasy a bledou pleť :)

    OdpovědětVymazat
  5. To vypadá hodně pěkně! :) musím to někdy vyzkoušet :) snad se mi to povede .. jsem na to líčení trošku nemožná :DD

    OdpovědětVymazat
  6. Tohle líčení opravdu rozzáří snad každýho,je supr:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář.